محبت اهل بیت(ع)، محور وحدت در جامعه اسلامی/ حضرت زهرا(س) الگوی ولایت مداری و ساده زیستی است
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 304327
2
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)، نمونه بی بدیل ولایتمداری بوده که در این راه جان خود را فدا کرد و شهیده راه ولایت شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در جمع عزاداران حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد جامع چهاربرج، گفت: عشق و ارادت به اهل بیت (ع) در میان شیعیان و اهل سنت محور وحدت در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: امیدواریم این محبت و عشق به اهل بیت (ع) هم در دنیا و هم در آخرت موجب سعادتمندی عزاداران و شیفتگان مکتب اهل‌ بیت (ع) شود.

وی در ادامه با برشمردن ویژگی های حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برای ما بهترین الگو و سرمشق بوده و  سبک زندگی حضرت زهرا(س) در هر زمینه ای باید الگو باشد.

قریشی تصریح کرد:حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی حسنه برای آحاد جامعه اسلامی بویژه بانوان مسلمان بوده و باید با الگوگیری از ایشان، سره از ناسره تشخیص داده شود و راه حق از باطل جدا شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به ولایتمداری حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)، نمونه بی بدیل ولایتمداری بوده که در این راه جان خود را فدا کرد و شهیده راه ولایت شد.

وی به ساده زیستی حضرت زهرا(س) نیز اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در کنار حضرت امیر المومنین علی (ع) یک خانواده بزرگ با یک زندگی ساده و فارغ از تجملات دنیوی را بنا نهادند که نتیجه آن پرورش شخصیت های بزرگی چون حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام حسین(ع)بود.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.