مجلس عصاره و مظهر اراده ملت است/ مجلس قوی لازمه تشکیل دولت قوی است/ مسئولان مشکل کارگران شهرداری را حل کنند
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
شناسه : 285723
4

امام جمعه میاندوآب گفت: مجلس در راس امور و عصاره ملت بوده و مظهر اراده آرای ملت و ریل گذاری نظام و انقلاب است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به روز دانشجو؛ گفت: دانشگاه و دانشجو در خط مقدم مبارزه با استبداد و استکبار و زیاده خواهی دشمنان است.

امام جمعه میاندوآب به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: ریل گذاری دینی به این شورا بستگی دارد و شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید اجازه دهد تا اندیشه و تفکر امام و انقلاب زیر سوال برود.

وی هم چنین بر لزوم حل مشکل کارگران شهرداری تاکید کرد و افزود: باید مشکل این کارگران شهرداری حل شود و از مسئولان می خواهم تا دست به دست هم داده و بعد از نماز جمعه مشکل را حل کنند.

حسن زاده با بیان اینکه حق الناس به همه مربوط است، اگر نمی توانید استعفا بدهید، تصریح کرد: اگر نیرو جذب شده باید حقوقش پرداخت شود، نه اینکه جواب دیگری به او داده شود و

امام جمعه میاندوآب به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: هر کس دارای توانایی و تخصص و متعهد است بر وی واجب و تکلیف بوده که در انتخابات ثبت نام کند.

وی افزود: مجلس در راس امور و عصاره ملت بوده و مظهر اراده آرای ملت و ریل گذاری نظام و انقلاب است.

حسن زاده با بیان اینکه خطای دولت به مجلس نیز مربوط است، گفت: برای اینکه قوه مجریه به وظایف خود درست عمل کند و دولت قوی تشکیل شود، نیاز به مجلس قوی است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب خود دقت داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند، تصریح کرد: مجلس مسیر حرکت دولت و ملت را تعیین و سیاست های کلان نظام را تدوین می کند.

وی با بیان اینکه نباید در انتخاب های خود به مسائل جناحی و سیاسی و قوی و قبیله ای توجه کرد، گفت: نماینده مجلس باید اطلاعات جامع و کامل در مورد موضوعات مختلف داشته و شجاع بوده و حق مردم را بستاند و در موضوعات مختلف موضع گیری صحیح داشته باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.