مجلس باید در رأس امور قرار گیرد
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
شناسه : 317228
5
منتخب مردم میاندوآب در انتخابات مجلس دوازدهم: نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس وظیفه سنگینی داشته و به فرموده امام راحل (ره) در رأس امور است و باید این را تثبیت کند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به پایان رسید و «علی احمدی» با کسب اکثریت آرا و حدنصاب لازم به‌عنوان نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

علی احمدی پس از انتخاب به‌عنوان نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس دوازدهم؛ در یک مراسم عمومی در مصلی امام خمینی (ره) و یک نشست خبری اهداف و برنامه‌های خود را تشریح کرد.

اما یکی از موضوعاتی که شاید افکار عمومی نیز در انتظار یافتن پاسخ آن هستند؛ این است که مجلس دوازدهم چگونه مجلسی بوده و مهم‌ترین اولویت کشور که نمایندگان مجلس دوازدهم باید به آن توجه داشته باشند؛ چیست؟

مجلس دوازدهم چه اولویت‌هایی باید داشته باشد؟

در این زمینه نمایندگان منتخب در برخی شهرها، پاسخگوی خبرنگاران شده و مهم‌ترین اولویت مجلس دوازدهم را که باید مدنظر قرار گیرد، عنوان کرده‌اند که ما نیز همین سؤال را از «علی احمدی» نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرسیدیم.

علی احمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به مهم‌ترین موضوعاتی که باید در اولویت مجلس دوازدهم قرار گیرد، اظهار کرد: مجلس وظیفه سنگینی داشته و به فرموده امام راحل (ره) در رأس امور است و باید این را تثبیت کند.

نباید از اولویت‌های مهم کشور غافل شد

نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم که مجلس انقلابی بود متأسفانه دچار برخی حواشی شد و این سبب فراموشی برخی اولویت‌های مهم در اقتصاد و غیره شد، افزود: مجلس باید در موضوعات مختلف و مهم در کشور، موضع‌گیری داشته باشد.

وی گفت: نمایندگان می‌توانند موضع‌گیری محکم داشته و با مسببان مثلاً اختلاس‌ها با وزیر و مسئول مربوطه برخورد کنند و یا در بحث‌هایی مانند اینترنت که نیاز به شفاف‌سازی دارند، به افکار عمومی پاسخ دهند.

هماهنگی با نمایندگان برای پیگیری موضوعات اولویت‌دار

احمدی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته برخی نمایندگان از استان‌های مختلف برای هماهنگی موضوعات تماس‌هایی داشته‌اند، تصریح کرد: بیشتر نمایندگان منتخب از استان‌های ترک‌نشین با بنده تماس گرفته‌اند که پیگیری برخی موضوعات مربوط به منطقه را در اولویت قرار دهیم.

نماینده منتخب مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان استان‌های ترک‌نشین که تعداد آنها به ۵۰ نفر می‌رسد نیز می‌توانند بزرگ‌ترین فراکسیون در مجلس دوازدهم را تشکیل داده و با هماهنگی هم مطالبات اصلی منطقه را پیگیری کنند.

وی گفت: نمایندگان در مسائل بین‌المللی نیز نقش داشته و می‌تواند اعلام موضع داشته باشد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.