مبارزه با پدیده مواد مخدر وظیفه همگانی است
۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
شناسه : 309017
4
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: مواد مخدر و اعتیاد به آن یکی از مسائل مهم اجتماعی بوده و همه در قبال مقابله با آن مسئول هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب با بیان اینکه ایران مسیر انتقال مواد مخدر از کشورهای همسایه به سایر کشورها است، اظهار کرد: ما در راه مبارزه با مواد مخدر هزاران شهید و جانباز داده‌ایم.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: مواد مخدر و اعتیاد به آن یکی از مسائل مهم اجتماعی بوده و همه در قبال مقابله با آن مسئول هستند.

وی گفت: کوتاهی در مبارزه با مواد مخدر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده‌ها خواهد شد و بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود، پس نباید به‌راحتی از کنار آن رد شد.

رضایی تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها به‌عنوان مهم‌ترین کانون سوداگران مرگ برای ضربه‌زدن به نسل جوان بوده و باید نسبت به این سنین حساس و توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و افزایش آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان از مضرات مواد مخدر توسط اساتید مربوطه باید موردتوجه جدی دست‌اندرکاران آموزش قرار گیرد.

وی هم چنین از اقدامات و پیگیری‌های دستگاه‌های عضو شورا در رابط با پدیده شوم خانمان‌سوز اعتیاد و مواد مخدر تشکر کرده و خواستار هم‌افزایی و مشارکت کلیه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.