مبارزه با علف هرز در 17 هزار هکتار از گندم زارهای میاندوآب
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
شناسه : 288279
5

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: تاکنون در سطح 17 هزار و 790 هکتار از مزارع گندم شهرستان میاندوآب مبارزه با علف های هرز انجام گرفته است.

پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به مبارزه با علف های هرز، آفات و بیماریهای  محصولات زراعی مانند گندم، جو و کلزا در اراضی کشاورزی شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: تاکنون در سطح 17 هزار و 790 هکتار از مزارع گندم مبارزه با علف های هرز انجام گرفته که 15 هزار و 769 هکتار مربوط به علف های هرز پهن برگ و دو هزار و 21 هکتار مربوط به علف های هرز کشیده برگ می باشد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: همچنین در چهار هزار و 533 هکتار از مزارع محصول جو نیز مبارزه با علف های هرز انجام گرفته که سه هزار و 842  هکتار مربوط به علف های هرز پهن برگ و ۶۹۱ هکتار مربوط به علف های هرز کشیده برگ می باشد.

وی گفت: در ۴۴۸ هکتار از مزارع گندم این شهرستان به منظور مبارزه با بیماریهای گیاهی سمپاشی با قارچ کش ها انجام شده است.

دیانتی تصریح کرد: در سه هزار و 832  هکتار از مزارع غلات میاندوآب نیز با آفت سن مادر مبارزه شده است که سه هزار و 325 هکتار مربوط به مزارع گندم و ۵۰۷ هکتار مربوط به مزارع جو است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در ۱۵۷ هکتار از مزارع کلزا نیز مبارزه با آفت شته مومی انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.