مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و استقامت هستند/ اسلام برای زن بسیار ارزش و احترام قائل شده است
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
شناسه : 304599
3
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب گفت: مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و استقامت هستند و باید تکریم شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام علیرضا رضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تبیین مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی،  اسوه ولایتمداری، اخلاص و ساده زیستی بود.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، کوثر زاینده مقاومت جهانی بود، گفت: سردار سلیمانی، یک ژنرال بین المللی بود که تفکر بسیجی را به فرامرزها برد.

وی با اشاره به ساده زیستی شهید سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی در عین اثرگذاری،  زندگی ساده ای داشت و عبد صالح خدا بود و همین ها است که انسان را محبوب القلوب می کند.

رضوی در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، تصریح کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا است و باید قدردان باشیم.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و استقامت هستند و باید تکریم شوند.

رضوی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از بانوان، تصریح کرد: اسلام به زنان، ارزش قائل بوده و در دین مبین اسلام، بانوان از جایگاه والایی برخوردار بوده و قرآن بارها اعلام کرده که زن و مرد با یکدیگر در برابر خداوند از جایگاه مساوی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه نگاه غرب به زن، توام با تحقیر است، گفت: آنها شعار حقوق زنان می دهند ولی در عمل بر خلاف آن عمل کرده و به دید حقارت به زنان نگاه می کنند.

امام جمعه موقت میاندوآب هم چنین به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حجاب در دیدار با بانوان اشاره کرد و افزود: حجاب یک ضرورت شرعی است و باید به آن توجه داشت.

رضوی هم چنین بر لزوم توجه به جهاد تبیین تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.