لزوم همت همگانی برای مبارزه با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی/ پیگیر آبیاری کشت پاییزه هستم
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
شناسه : 290810
9

 نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم باید شرایط را درک کرده و در راه مبارزه با بیماری کرونا همه باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر بعد از بهبودی از بیماری کرونا، اظهار کرد: امیدواریم هر چه سریعتر با الطاف باری تعالی از شر ویروس منحوس کرونا رهایی یابیم تا بیش از داغدار عزیزان و همشهریان و هموطنان خود نباشیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راه مبارزه با بیماری کرونا همه باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم، افزود: خطر کرونا جدی است و مردم باید شرایط را درک کرده و اولویت همه مردم و مسئولان نیز رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و پروتکل های بهداشتی باشد.

وی  با تاکید بر خودمراقبتی فردی و اجتماعی در راه مبارزه با بیماری کرونا، گفت: همه ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، شست وشوی دست ها و …. هستیم.

عیسی زاده در ادامه با بیان اینکه در مدت قرنطینه پیگیر مسائل و مشکلات مردم بوده است، تصریح کرد: نسبت به تعهدی که به مردم داشته و دارم، پیگیر مسائل از جمله مسئله نان، جاده سرچم، کنارگذر شمالی بوده و  هستم و ان شالله نتایج خوبی بگیریم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به موضوع آب نیز اشاره کرد و گفت: مسئله آب آبیاری کشت پاییزه یکی از اولویت های بنده بوده و پیگیر حل آن هستیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.