لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب/حاج قاسم مالک اشتر رهبر انقلاب و سرباز ولایت بود/ بسیج، جلوه ای از الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۵۰
شناسه : 286476
5

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج یکی از برکات پروردگار متعال به مردم ایران و انقلاب اسلامی است که این سخن نشان از جایگاه و اهمیت بسیج است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه میاندوآب در سخنانی با اشاره به نقش رزمندگان و ایثارگران در طول تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شما جهاد فی سبیل الله داشتید و در جوانی زندگی خویش با خدا معامله کردید و در این بین همسران شما نیز نقش مهمی داشته اند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه باید رشادت ها و ایثارگری ها برای نسل حاضر بازگو شود، گفت: انقلاب هر وقت به شما نیاز داشت در صحنه بودید و باید نسل امروزی را با این رشادت ها و ایثارگری ها آشنا کرد.

وی در ادامه به نقش میاندوآب و رزمندگان این شهرستان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: میاندوآب نقش بی بدیل و تعیین کننده ای در دوران دفاع مقدس و در مقابله با دشمنان و ایادی استکبار و ضد انقلاب داشت.

سردار شهسواری به تشکیل بسیج اشاره و تصریح کرد: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج یکی از برکات پروردگار متعال به مردم ایران و انقلاب اسلامی است که این سخن نشان از جایگاه و اهمیت بسیج است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی به شهادت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی مالک اشتر رهبری، مردعمل، سرباز ولایت بود و چون برای خدا همه را دوست داشت، همه نیز او را دوست می داشتند.

وی با بیان اینکه امروز نام و آوازه و یاد و خاطره شهید سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به گوش می رسد، اظهار کرد: عشق به سردار سلیمانی در تمام دنیا موج می زند و جهان از مراسم تشییع شهید سلیمانی مات و مبهوت ماند.

سردار شهسواری در ادامه به توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در طول 40 سال انقلاب اسلامی، به برکت حضور مردم در صحنه و صبر و استقامت مردم، دشمنان طرفی نبسته اند و حضور این مردم توطئه آنها را خنثی ساخته است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی به موضوع انتخابات نیز اشاره و اظهار کرد: انتخابات یکی از بزرگترین صحنه های آزمایش بوده و هربرگ رای نیز یک موشک به سمت دشمن است.

وی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در این انتخابات در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطابق با معیارهایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند، گام برداریم.

سردار شهسواری با بیان اینکه انقلابی بودن، سرباز ولایت بودن و… اینها معیار و شاخصه است، افزود: باید نماینده ای در تراز انقلاب و نماینده ای که عصاره فضائل شما مردم باشد، انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.