لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب نماینده انقلابی/دشمن به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در کشور است
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
شناسه : 287065
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: در انتخابات باید حضور پرشور و مشارکت حداکثری داشته و کسی را انتخاب کنیم که مدافع نظام و انقلاب بوده و به فرموده مقام معظم رهبری مومن، شجاع؛ کارآمد و دارای روحیه جهادی باشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در مراسم گرامیداشت اربعین شهادت شهید سلیمانی در روستای شعبانلو میاندوآب در سخنانی با اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و ایثارگری های رزمندگان اسلام، اظهار کرد:رزمندگان اسلام با رمز “یا زهرا(س)” در دوران دفاع مقدس و با توکل به خدا و استعانت از ائمه اطهار(ع) حماسه ها آفریدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به توطئه تشکیل داعش توسط آمریکا و استکبار جهانی، افزود: حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در مقابل داعش ایستاده و توطئه آنها را خنثی ساختند.

وی با بیان اینکه هدف داعش، ایران اسلامی بود، گفت: بیش از 80 درصد خاک سوریه که در دست داعش بود با رشادتهای رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم از دست داعش رهایی یافت و آزاد شد.

پالهنگ تصریح کرد: جنایات داعش که به نام دین علیه دین انجام می گرفت، روی جنایتکاران عالم را سفید کرده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت، پیاده روی اربعین که هر ساله شکوهمند برگزار می شود و بازسازی عتبات عالیات را شاهد هستیم و باید قدر آن را بدانیم و هر یک از ما وظیفه داریم تا دین خود را به حاج قاسم ادا کنیم.

پالهنگ تصریح کرد: در حالی که آنها از ترسشان شبانه به عراق سفر می کنند ولی ما بدون ترس سفر می کنیم که این نشان از عزت و عظمت ما و شهید سلیمانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با اشاره به خواسته شهدا از ما، گفت: حجاب زینبی و فاطمی از بانوان، علم آموزی از دانش آموزان، انصاف از بازاری و خدمت صادقانه از مسئولان خواسته شهداست.

وی در ادامه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور پرشور در پای صندوق های رای و تلاش برای مشارکت حداکثری اصلی ترین وظیفه ما است.

پالهنگ در ادامه بر لزوم انتخاب شایسته و اصلح اشاره کرد و گفت: نتیجه انتخاب به خود ما بر می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید هوشیاری و بصیرت خود را در جنگ نرم و فرهنگی دشمنان حفظ کنیم و این را توجه داشته باشیم که مکتب حاج قاسم سلیمانی از ما می خواهد که هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری معیارهای یک کاندیدای اصلح را بارها بیان کرده اند، گفت: در انتخابات باید کسی را انتخاب کرد که مدافع نظام و انقلاب بوده و به فرموده مقام معظم رهبری مومن، شجاع؛ کارآمد و دارای روحیه جهادی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: باید نماینده انقلابی انتخاب کرد؛ نماینده ای که مدافع ارزش ها وانقلاب باشد،

پالهنگ با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند فرد انقلابی را انتخاب کنید و لذا باید مدافع ارزش ها را به مجلس فرستاد، تصریح کرد: اگر درست انتخاب نکنیم، ضربه و زیان آن را خواهیم دید.

وی گفت: اگر انقلابی و درست انتخاب کنیم، انقلاب و دین وعزت ما حفظ خواهد شد و ان شالله با حضور پرشور و انتخاب اصلح به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

پالهنگ با بیان اینکه ماهواره ابزار جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمنان است، تصریح کرد: متاسفانه سبک زندگی غربی را نیز با استفاده از این ابزار ترویج می کنند که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.