لزوم تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم در ادارات/ برخی کارشان اختلاف افکنی بوده و از آب گل آلود ماهی می گیرند
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
شناسه : 263808
7

امام جمعه میاندوآب گفت: میاندوآب، امروز عوض شده است ولی هنوز هم هستند کسانی که شیطنت کرده و بین مسئولان تنش و اختلاف اندازی می کنند و همه باید مراقب این افراد باشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات، اظهار کرد: مسئولین در حکومت اسلامی باید با مردم مدارا کرده و برخورد خوب با آنها داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب افزود: تعدادی از مردم وقتی به ادارات مراجعه می کنند، ناراضی بیرون می آیند که این به هیچ وجه شایسته و خوب نیست.

وی با بیان اینکه مسئول باید هر آنچه که در توان دارد برای ارباب رجوع انجام دهد، گفت: مسئولیت امانت الهی است و  نباید با مردم به گونه ای برخورد کرد که مردم از شما بترسند و نتوانند حرف خود را بزنند.

حسن زاده تصریح کرد: حکومت اسلامی، زیرمجموعه حکومت الهی است و مسئول نباید کاری کند که مردم ناراضی شوند چرا که در حکومت اسلامی اگر مسئول به وظیفه خود عمل نکند، یعنی با خدا جنگ می کند.

امام جمعه در ادامه با تاکید بر اتحاد و همدلی، تصریح کرد: در حکومت اسلامی، نماز، روزه، همدلی و اتحاد از اولویت برخوردار هستند و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

وی به مسائل شهری اشاره کرد و گفت: میاندوآب، امروز عوض شده است ولی هنوز هم هستند کسانی که شیطنت کرده و بین مسئولان تنش و اختلاف اندازی می کنند و همه باید مراقب این افراد باشیم.

حسن زاده افزود: برخی در میاندوآب هستند که از آب گل آلود ماهی می گیرند و کار آنها تا صبح نوشتن است و لذا باید مراقب این افراد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.