لزوم توجه بیشتر به ابعاد مدیریت معنوی امام راحل/ مقام معظم رهبری با درایت، انقلاب را هدایت کرده اند
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
شناسه : 261937
4

امام جمعه میاندوآب گفت: معمولا به جنبه و رفتار سیاسی حضرت امام راحل(ره) توجه می شود و در این زمینه لازم است تا به رفتار معنوی و جنبه عرفانی رفتار ایشان توجه شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در میاندوآب  در سخنانی با اشاره به ویژگی های رفتاری  حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: حضرت امام راحل(ره) خدامحور و به فرموده مقام معظم رهبری، عبد واقعی خداوند بودند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید به جنبه عرفانی و معنویت رفتار حضرت امام خمینی(ره) توجه کنیم، افزود: معمولا به جنبه و رفتار سیاسی حضرت امام راحل(ره) توجه می شود و در این زمینه لازم است تا به رفتار معنوی و جنبه عرفانی رفتار ایشان توجه شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) حق پذیر بودند، گفت: امام خمینی(ره)، حزب و جناح و گروه محور نبودند بلکه حق محور بوده و همیشه در مدار حق حرکت کردند.

حسن زاده تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با توکل به خدا، به خدا، راه و هدف خود ایمان داشته و با اطمینان و ایمان به خدا وارد عرصه شدند و توکل به خدا، خدامحوری، اطیمنان و آرامش و با سعه صدر به راه خود ادامه دادن، انسان را پیروز می کند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه بعد از حضرت امام خمینی(ره)، نایب برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، سکان کشتی انقلاب را با درایت و هوشمندی هدایت کرده اند، اظهار کرد: در سه دهه گذشته رهبر معظم انقلاب، با درایت و هوشمندی در مقابل تمام دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را هدایت و رهبری کرده اند.

وی هم چنین با بیان اینکه دوره رقابت تمام شده و فصل رفاقت و همدلی آغاز شده است، افزود: برای نظام و انقلاب و برای پیشبرد اهداف نظام باید دست به دست هم بدهیم و این امر واجب شرعی، قانونی و دینی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.