لزوم توجه به مسائل فرهنگی و عمرانی در کنار هم/ همدلی و اتحاد، شرط توسعه شهری و تحقق خواسته های مردم است
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
شناسه : 262011
6

اعضای منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، بر لزوم وحدت و همدلی برای توسعه شهری و خدمت صادقانه به مردم و برآورده ساختن انتظارات مردم از آنان تاکید کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، امروز، اعضای منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب در غیاب یک عضو که به دلیل مشکلات شخصی حضور نداشت، به دیدار سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب رفتند و ضمن دیدار، با وی گفت و گو کردند.

عدالت را در تخصیص اعتبارات و عمران  شهری در نظر می گیریم

در این دیدارها، تراب قهرمانی که رئیس سنی شورای پنجم شهر میاندوآب است در سخنانی با بیان اینکه هدف شورای پنجم شهر، خدمت به مردم است، گفت: ما در راستای خدمت به مردم و سر و سامان دادن به وضعیت شهر گام بر می داریم.

عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب با تاکید بر اینکه باید همدل و همزبان باشیم، اظهار کرد: تلاش می کنیم تا عدالت را در تخصیص اعتبارات و عمران  شهری در نظر گرفته و به مردم خدمت کنیم.

مسئول هستیم و باید به وظایف خود عمل کنیم

فخرالدین آذریان دیگر عضو منتخب شورای پنجم شهر نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های انجام گرفته در برگزاری انتخابات، گفت: ما منتخبان مردم، مسئول هستیم و باید به وظایف خود عامل باشیم.

عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارهای خود قرار داده و خادم مردم باشیم و در این راستا نیز تلاش کرده و رضایت مردم را جلب می کنیم.

با همدلی و وحدت می توانیم، کارهای عمرانی را ادامه دهیم

مرتضی نجفی دیگر عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب هم در سخنانی کوتاه، گفت: امیدوارم این همدلی و وحدت در چهار سال آینده نیز برقرار باشد.

عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب اظهار کرد: با همدلی و وحدت است که می توانیم، کارهای عمرانی انجام گرفته را ادامه دهیم و به وضعیت شهر سرو سامان بخشیم.

باید متحد بوده و آنگونه که مردم انتظار دارند، خدمت کنیم

رسول ملکی عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب هم در این دیدار با اشاره به نقش بسیج در جامعه و با تاکید بر اینکه باید بسیجی وار حرکت کنیم، گفت: همه ما بسیجی بوده و در خدمت مردم هستیم و سعی و تلاش ما نیز خدمت به مردم خواهد بود.

عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب با بیان اینکه در سال های اخیر پروژه های عمرانی در شهر انجام گرفت که زبانزد بود، اظهار کرد: علی رغم این موضوع، اتحاد نبود که ما باید متحد باشیم و آنگونه که مردم انتظار دارند، خدمت کنیم.

امیدواریم انتظارات مردم را برآورده سازیم

داریوش عسگری نیز در این دیدار با  بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند، اظهار کرد: با دست به دست هم  دادن و اتحاد می توان مشکلات موجود را حل کرد.

عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب گفت: امیدواریم آن چیزی که در شان مردم میاندوآب است و مردم انتظار آن را دارند، با روحیه بسیجی تحقق بخشیم.

باید به مسائل فرهنگی نیز توجه داشته باشیم

احد غفاری نیز در این دیدار اظهار کرد: خداوند را شاکرم که توفیق داده تا با مجموعه ای ولایی، مردمی و بسیجی به مردم خدمت کنیم.

عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب با تاکید بر وحدت و صمیمت، گفت: باید مردم را راضی نگه داریم و معتقد هستم که شورای شهر نباید تنها به فکر مسائل عمرانی باشد بلکه باید به مسائل فرهنگی نیز توجه داشته باشد.

هم چنین سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده و سرهنگ پاسدار عماد خیری جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این دیدار توصیه هایی را در مورد لزوم وحدت و همدلی و خدمت صادقانه به مردم، به اعضای شورای ارائه کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.