لزوم تحکیم بنیان خانواده بر اساس آموزه های دینی/ دشمن برروی نهاد خانواده در جنگ نرم برنامه ریزی کرده است
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۷
شناسه : 285203
7

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال آسیب زدن به بنیان خانواده هستند و لذا خانواده ها باید مراقب و هوشیار باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی در میاندوآب که با حضور خانواده های پرسنل انتظامی شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده و با طرح سوالاتی در این زمینه، اظهار کرد: باید صفا و صمیمیت و محبت در محیط خانواده ها حاکم باشد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه این جلسات نباید تنها به خاطر رفع تکلیف باشد، افزود: باید خانواده ها در کنار هم بوده و با هم دیگر گفتگو کنند تا صفا و صمیمیت در بین خانواده ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اسلام برای همه بخش ها و شئون زندگی برنامه و دستور دارد، گفت: اسلام و مسلمان بودن تنها نماز و روزه خواندن نیست بلکه اسلام برای همه دوران و بخش های زندگی برنامه دارد که باید به کار گیری شوند.

حسن زاده هم چنین بر لزوم تحکیم بنیان خانواده بر اساس آموزه های دینی و قرآنی تاکید کرد.

دشمن برروی نهاد خانواده در جنگ نرم برنامه ریزی کرده است

فرمانده انتظامی میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن روی خانواده ها برنامه ریزی کرده است، گفت: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال آسیب زدن به بنیان خانواده هستند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد با بیان اینکه دشمنان در جنگ سخت به نتیجه نرسیده و به جنگ نرم روی آورده اند، اظهار کرد: همه ما باید نسبت به جنگ نرم دشمنان هوشیار بوده و آگاه باشیم و مراقبت کنیم تا در جنگ نرم دشمنان مورد هجوم قرار نگیریم.

وی با اشاره به ویژگی های یک خانواده اسلامی، افزود: در یک خانواده همه باید به وظیفه خود در داشتن یک زندگی اسلامی و صفا و صمیمیت و محبت در محیط خانواده ها عمل کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین بر لزوم احساس مسئولیت در قبال خانواده و صداقت و… تاکید کرد.

در پایان این مراسم به قید قرعه از تعدادی از حاضران در مراسم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.