لزوم تبیین جایگاه و نقش میاندوآب در دوران دفاع مقدس با استفاده از اردوی راهیان نور/ هر گوشه میاندوآب عطر و بوی شهادت می دهد
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
شناسه : 283000
4

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید جایگاه و نقش میاندوآب در دوران دفاع مقدس و جان فشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل حاضر انتقال یابد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام امروز در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور در میاندوآب، با اشاره اینکه همه ما باید به وظیفه و تکلیف خود در قبال شهدا عمل کنیم، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا داریم و لذا باید دین خود را به شهدا عمل کنیم.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: میاندوآب در دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در بحث راهیان نور نیز می تواند با توجه به اینکه زادگاه شهیدباکری است، نقش برجسته ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه میاندوآب نقش تعیین کننده و مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت اردوهای راهیان نور برای شناساندن فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان اسلام به نسل امروزی تلاش کرد.

عباسفام تصریح کرد: در هر گوشه از شهرستان میاندوآب؛ عطر و بوی شهادت به مشام می رسد و در این شهرستان نقاطی وجود دارند که 40 شهید در آنجا شهید شده اند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: باید با برپایی یادمان ها و فضاسازی فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی مردم و بویژه نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اقدام کرد.

وی افزود: بر اساس سهمیه ابلاغی امسال بیش از یک هزار و 200 نفر از میاندوآب به اردوهای راهیان نور اعزام و با رشادت های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی آشنا می شوند.

عباسفام تصریح کرد: کرد:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خودباوری و ایثار و گذشت از جمله اهداف اردوهای راهیان نور است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.