لزوم تبیین اندیشه های امامین انقلاب برای نسل جوان/ امام خمینی(ره) انسان تحول خواه و تحول آفرین بودند
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
شناسه : 294511
6
در جلسه ستاد شئونات فرهنگی میاندوآب تاکید شد؛ امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رفتار امام خمینی(ره) منطبق با حقیقت دین بود، گفت: باید ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) به نسل حاضر شناسانده شود و هرکس به نوبه خود  قدمی در این راستا بردارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به ویژگی ها و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، اظهار کرد:امام خمینی(ره) فرد تک بعدی و شخصیت سیاسی نبودند و نمونه یک انسان کامل و شخصیتی جامع بودند.

امام جمعه میاندوآب افزود: امام خمینی(ره) در مقابل دشمنان و استکبار جهانی، قاطع بودند و زمانی که کسی جرات تو گفتن به آمریکا نداشت، با صدای بلند گفتند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهان شمول شده است، گفت: این موضوع به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه رفتار امام خمینی(ره) منطبق با حقیقت دین بود، تصریح کرد: باید ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) به نسل حاضر شناسانده شود و هرکس به نوبه خود  قدمی در این راستا بردارد.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر فضاسازی فرهنگی مناسب شهر در این ایام، اظهار کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی نیز با تولید محتوای مناسب در این ایام استفاده شود و سخنرانان مراسمات نیز به تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بپردازند.

امام خمینی(ره) انسان تحول خواه و تحول آفرین بودند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه در سخنانی با بیان اینکه باید اندیشه های امامین انقلاب به نسل جوان امروزی شناسانده و تبیین شود، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای این موضوع قدم برداریم.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: امام خمینی(ره) انسان تحول خواه و تحول آفرین بودند و ابعاد مختلف زندگی ایشان نیز نشان دهنده این موضوع است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بعد از امام راحل(ره)، راه ایشان را باصلابت و اقتدار ادامه می دهند، گفت: حضرت امام(ره) دارای خصوصیت هایی بودند که مقام معظم رهبری به طور کامل ادامه دهنده آن راه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با اشاره اجرای برنامه های فرهنگی مختلف به مناسبت این ایام، تصریح کرد: تبیین اندیشه های امامین انقلاب و تلاش برای حضور حداکثری در راس برنامه های این ایام خواهد بود.

وی هم چنین بر لزوم مطالعه و تبیین وصیتنامه امام راحل(ره) وبیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.

تاکید بر توجه به دستورالعمل های بهداشتی

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با تاکید بر برگزاری مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد توجه و تاکید باشد.

حسام شیرازه محبت با بیان اینکه هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داریم، افزود: مراسمات با توجه به این وضعیت کرونایی و دستورالعمل های اجرایی در این شرایط اجرا خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به دستورالعمل های اجرایی مراسمات گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد و  شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: مراسمات این ایام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام عادل نجفیان افزود:  همه ما وظیفه داریم تا اندیشه و گفتمان امام خمینی(ره) را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی در ادامه برنامه های  پیشنهادی این ایام را ارائه و در خصوص آنها بجث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.