لزوم تامین درآمد پایدار برای شهرداری ها/بودجه سال آینده شهرداری های استان به روش عملیاتی تهیه می‌شود
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۴
شناسه : 286348
5

رئیس گروه شهری استانداری آذربایجان‌غربی گفت:بودجه سال آینده شهرداری ها، بیشتر به صورت عملیاتی خواهد بود و این روش هزینه‌های هر واحد به صورت ریز آنالیز شده و برای جلوگیری از بروز خطا در تدوین بودجه در این دوره روش‌های تدوین آموزش داده می‌شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رضا رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار کرد: در کارگاه آموزشی آشنایی شهرداران جنوب آذربایجان‌غربی با تعرفه و بخشنامه بودجه تغییرات و بخشنامه‌هایی که در طول سال در تعرفه عوارض محلی و بودجه اعمال شده، آموزش داده شد.

رئیس گروه شهری استانداری آذربایجان‌غربی افزود: دوره آموزشی تعرفه عوارض محلی و بودجه هرسال در ماه‌های دی و بهمن به علت تدوین تعرفه عوارض محلی و بودجه شهرداری‌ها در چهار شهر استان شامل دو شهر در جنوب و دو شهر در شمال استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال آینده بودجه، بیشتر به صورت عملیاتی خواهد بود، گفت: در این روش هزینه‌های هر واحد به صورت ریز آنالیز شده و برای جلوگیری از بروز خطا در تدوین بودجه در این دوره روش‌های تدوین آموزش داده می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در تدوین بودجه و تعرفه عوارض محلی ضمن در نظر گرفتن توان مالی مردم و اقتصاد شهری، عوارضی که وضع می‌شود باید قابل دریافت و وصول باشد.

رئیس گروه شهری استانداری آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید درآمد پایدار برای خود تعریف کنند، اظهار کرد: فعالیت کارخانه آسفالت و یا شن و ماسه می‌تواند درآمد برای شهرداری داشته باشد ولی کارخانه آسفالت هیچ وقت درآمد پایداری محسوب نمی‌شود.

هم چنین ملکی شهردار میاندوآب نیز در این زمینه گفت: در این دوره شهرداران، مسوولان و کارشناسان مالی و درآمد و اعضای شورای شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی شامل میاندوآب، بوکان، شاهین‌دژ و تکاب و شهرهای تابعه این شهرستان‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.