لزوم اجرای دقیق طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا در آذربایجان غربی
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
شناسه : 296769
5
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا در سه استان آذربایجان‌غربی، قزوین و کردستان، گفت: همه دستگاه‌های متولی موظف هستند در اجرای دقیق این طرح که می‌تواند زنجیره انتقال بیماری کرونا و نیز بستر فعالیت اقتصادی مردم در شرایط کرونایی را فراهم سازد همکاری داشته باشند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به اجرای طرح سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی بیماری کرونا در روزهای آینده، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح فرصتی ایجاد می‌شود تا نظام مدیریت بیماری در بستر فناوری اطلاعات قرار گیرد.

وی بابیان اینکه برای اجرای درست این طرح می‌طلبد تا ابعاد کامل بررسی شود، عنوان کرد: در صورتی که این طرح به درستی اجرا شود می‌تواند دستاوردهای خوبی را در امر کنترل بیماری کرونا محقق سازد.

شهریاری در ادامه از مردم در خواست کرد تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش اهتمام داشته باشند تا شاهد شروع موج جدید کرونا نباشیم.

در این جلسه سازوکارهای اجرای طرح هوشمند بیماری کرونا با حضور استان‌های آذربایجان غربی، قزوین و کردستان و مسئولین وزارت کشور بررسی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.