میاندوآب رنگ حماسه می گیرد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
شناسه : 261672
4

در حالی که کمتر از یک روز به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مانده است، مردم دیار باکری ها برای حضور پرشور در پای صندوق های رای و خلق یک حماسه دشمن شکن دیگر، لحظه شماری می کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ساعت ها که می گذرد، 29 اردیبهشت نزدیک و نزدیک تر می شود و می رود تا حماسه ای دیگر در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ایران درج شود، حماسه ای که بازیگران آن مردم هستند، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی.

انتخابات یکی از عرصه هایمهم حضور مردم در صحنه است که هم چون توپخانه ای قلب دشمنان را نشانه می رود و آنها را هر سال مایوس تر از گذشته می کند.

این قدرت حضور مردم که قدرت آن ده ها برابر از مدرن ترین سلاح های پیشرفته است، در تاریخ انقلاب اسلامی، هر زمان که دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم بوده اند، گسترده تر و  پررنگ تر از دوره های قبل بوده و سبب شده تا دشمنان از مواضع خود عقب نشینی کنند.

امسال نیز در حالی که کمتر از یک روز به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مانده است، مردم دیار باکری ها برای حضور پرشور در پای صندوق های رای و خلق یک حماسه دشمن شکن دیگر، لحظه شماری می کنند.

این را به وضوح می شد از حضور مردم در ایام تبلیغات انتخاباتی در ستادها و جو غالبی که در شهرستان میاندوآب بود، به خوبی لمس کرد.

در همین حال تعدادی از مردم و مسئولان میاندوآب در سخنرانی ها و یا گفت و گوهایی که با زرین خبر داشته اند، بر لزوم حضور پرشور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری تاکید کرده و در کنار آن نیز در گشت و گذاری میدانی در سطح شهر، نظر مردم را درباره اهمیت شرکت در انتخابات جویا شده و شور و اشتیاق آنان را وصف کنیم، شور و اشتیاقی که به هیچ وجه قابل وصف در قالب کلمات نبود.

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری برای حضور در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت، اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای، سرنوشت خود را تعیین می کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در نظام اسلامی، به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده است، افزود: جمهوریت نظام با حضور مردم تایید می شود و همه باید متحد و یکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شویم تا تیر بر قلب دشمنان باشد.

ناصر امیری فرماندار میاندوآب

فرماندار میاندوآب در شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه وظیفه داریم تا در انتخابات حضور پرشور و باشکوهی داشته باشیم، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند همه ما باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

ناصر امیری با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت، گفت: تلاش ما نیز برگزاری انتخابات سالم، پرشور با امنیت و حضور حداکثری است و در این راه نیز حق الناس را رعایت کرده و حافظ و امانتدار رای مردم هستیم.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب

سرهنگ پاسدار جواد مولودی با تاکید بر حضور حداکثری و مشارکت عموم مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: حضور مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند، همانطور که حضور مردم در جبهه ها در هشت سال دفاع مقدس، توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود: یکی از دستاوردهای انتخابات و حضور مردم در صحنه نیز تضمین بقای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای طراحی های دشمنان را خنثی می کند و سبب امنیت و بقای عمر انقلاب اسلامی می شود.

حجت الاسلام کوثری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب

با حضور پرشور در پای صندوق های رای و انتخاب مدیر انقلابی و افراد دلسوز به وظیفه خود عمل کرده و به مقام معظم رهبری لبیک می گوییم.

حضور پرشور مردم در انتخابات، کشور را بیمه می کند و همه ما وظیفه داریم تا در این انتخابات حضور پرشور و آگاهانه و توام با بصیرت داشته باشیم.

اسدپور، معاون سیاسی فرماندار میاندوآب

اسدپور در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات، با تاکیدبر حضور پرشور و باشکوه مردم در این انتخابات، تصریح کرد: امیدواریم انتخابات باشکوه و گسترده ای داشته باشیم و اعضای شعب اخذ رای نیز همکاری خوب و صمیمانه با یکدیگر داشته باشند.

مهدی عبدی

مردم با حضور خود  در انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و آنان را مایوس خواهند کرد.

رامین اثماران

مردم میاندوآب همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی با شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت، وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان داده و مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.

حسینی، بازاری

همه کسانی که واجد شرکت در انتخابات هستند باید به عنوان یک وظیفه شرعی در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب فرد اصلح و انقلابی در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

عبدی-دانشجو

به کوری چشم دشمنان و برای تداوم راه امام(ره) و شهیدان انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در انتخابات به وظیفه خود عمل کرده و با انتخاب فرد اصلح، تیری بر قلب دشمنان می زنیم و آنان را مایوس می سازیم.

قنبری- شغل آزاد

مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد زیرا شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند تهدیدهای دشمنان را خنثی و آنان را ناامید سازد

حامد رضایی- خدمات کامپیوتری

در انتخابات حضور یافته و با رای آگاهانه و بابصیرت خود پاسخ محکمی به دشمنان می دهیم و به آنان می فهمانیم که ملت شهیدپرور ایران همیشه پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

 بهمن حیدرنژاد-ورزشکار

ملت شهیدپرور ما همیشه درصحنه بوده وهست و عامل اصلی پیروزی های ما هم همین در صحنه بودن است و در انتخابات نیز مردم به این وظفه خود عمل کرده ودر صحنه حاضر می شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.