قیمت مصوب گوشت قرمز در میاندوآب اعلام شد
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
شناسه : 312135
4
 کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب قیمت انواع گوشت قرمز را در این شهرستان مصوب و اعلام کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب امروز باهدف تعیین قیمت و تأمین اقلام ضروری و نظارت بر هزینه سرویس مدارس به ریاست معاون برنامه‌ریزی فرماندار میاندوآب تشکیل جلسه داد.

در این جلسه علیرضا بیرامی معاون برنامه‌ریزی فرماندار میاندوآب در سخنانی با تأکید بر نظارت بر بازار، اظهار کرد: استمرار و تشدید کنترل و نظارت بر بازار ضروری بوده و مسئولان امر باید به آن توجه داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار میاندوآب افزود: کارگروه تنظیم بازار میاندوآب با کنترل روزانه قیمت دام زنده و میزان کشتار روزانه قیمت اصلی گوشت را تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه با هرگونه فروش بالاتر از قیمت مصوب برخورد قانونی خواهد شد، تصریح کرد: در صورت تغییر قیمت دام زنده تغییرات لازم قیمتی نیز اعمال و به شهروندان اعلام می‌شود.

بیرامی گفت: اعضای کارگروه تنظیم بازار، بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز در هر موضوعی که ورود می‌کنند باید با تخلفات با جدیت و قاطعیت برخورد کرده و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار میاندوآب افزود: عدم اجرای مصوبات کارگروه توجیه‌پذیر نبوده و با متخلفین نباید با اغماض برخورد کرد.

وی به موضوع نظارت بر سرویس مدارش نیز اشاره کرد و گفت: نظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس و شهریه‌های مدارس غیرانتفاعی در دستور کار قرار گیرد.

بیرامی هم چنین با تأکید بر اینکه نظارت‌های لازم نیز بر بازار گوشت انجام گیرد، اظهار کرد: اتاق اصناف و جهاد کشاورزی موظف به اعمال نظارت‌های لازم بر خرید، کشتار و عرضه گوشت قرمز به مردم هستند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قوانین هستند، گفت: از مردم نیز تقاضا داریم از خرید اقلام با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب خودداری کرده و در صورت مشاهده تخلف، آن را گزارش دهند.

در ادامه این جلسه نیز هر یک از اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب از جمله ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادی کشاورزی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره متبوع خویش، آخرین وضعیت بازار را نیز تشریح کردند.

در ادامه این جلسه نیز کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب، قیمت مصوب گوشت قرمز را در این شهرستان تعیین و اعلام کرد.

بر اساس مصوبه این کارگروه قیمت هر کیلو گوشت گوساله نر با استخوان ۴۰۰ هزار تومان، گوشت گوساله نر بدون استخوان ۴۸۵ هزار تومان، گوشت گاو با استخوان؛ ۳۷۰ هزار تومان، گوشت گاو بدون استخوان ۴۳۰ هزارتومان، گوشت گوسفند نر ۴۸۵ هزارتومان و گوشت گوسفند ماده ۳۹۰ هزار تومان تعیین شد.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.