قیام ۱۵ خرداد ریشه و اساس انقلاب اسلامی است
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
شناسه : 308731
4
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: 15 خرداد در واقع ریشه و اساس انقلاب اسلامی بوده و جرقه‌ای برای رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی شد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار کرد: قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ در واقع ریشه و اساس انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: ۱۵ خرداد جرقه‌ای برای رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی شد که خون شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ در ۲۲ بهمن ۵۷ منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی گفت: ریشه این انقلاب اسلامی چنان محکم است که در برهه‌های مختلف در مقابل دشمنان باصلابت ایستادگی کرده و به این مرحله رسیده است.

عیسی زاده با اشاره به ارتباط ملت با امام امت، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه و رهبر خویش بوده‌اند و همان‌طور که در ۱۵ خرداد ۴۲ نشان دادند باید از امام خود حمایت کنند، امروز نیز تحت زعامت نایب بر حق ایشان این همبستگی بین ملت و امام ادامه داشته و دارد تا انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود برسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش‌آفرینی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم همواره در تمام صحنه‌ها نقش اساسی داشته و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خنثی‌کننده توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بوده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.