قیام ۱۵ خرداد نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی/سیره عملی امام(ره) در رهبر انقلاب متبلور است
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
شناسه : 294557
13
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: نجفیان با بیان اینکه امروز تبلور سیره امام خمینی (ره)را در سالگرد رحلت ایشان شاهد هستیم، تصریح کرد: امام خامنه ای همان حرکت و شیوه حضرت امام (ره) را دنبال کرده اند و حتی اندکی از این راه کوتاه نیامده اند.
پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد نقطه سرآغاز و مبدا تاریخی حرکت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، قیامی را از ۱۵ خرداد شکل دادند که دنیا را به لرزه درآورد و معادلات جهانی را به هم ریخت.

وی اظهار کرد: قیام خونین ۱۵ خرداد در واقع مبدا جنبش اسلامی مردم ایران علیه استبداد و استعمار به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود و ماهیت رژیم منحوس پهلوی و استکبار جهانی را آشکار ساخت.

نجفیان با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای تبیین و شناساندن اهداف و راه امام راحل(ره) قدم برداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: ۱۵ خرداد ۴۲ نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و باید ابعاد و ارزش های این قیام و اهداف امام خمینی(ره) برای نسل حاضر تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: حضور گسترده و پرشور در انتخابات و با بیان در اندیشه امام خمینی(ره)، حفظ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در رأس همه واجبات قرار دارد و همه ما مکلّف به حفظ جمهوری اسلامی و پشتیبانی از اصل نظام، رهبری و ولایت فقیه هستیم.

نجفیان افزود: رهبر معظم انقلاب، راه امام را با صلابت و با قدرت ادامه می دهند و امروز شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی همان شیوه و روش عالمانه و هوشمندانه امام خمینی (ره) را در پیش گرفته‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه امروز تبلور سیره امام خمینی (ره)را در سالگرد رحلت ایشان در مقام معظم رهبری شاهد هستیم، تصریح کرد: امام خامنه ای همان حرکت و شیوه حضرت امام (ره) را دنبال کرده اند و حتی اندکی از این راه کوتاه نیامده اند و مانند امام خمینی(ره) به صراحت و روشنی و شفاف مواضع خویش را بیان می کنند که این موضوع را فقط در سیره اولیا الهی می توان دید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.