قطار تغییرات به ایستگاه بازنشستگان آذربایجان‌غربی رسید
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
شناسه : 278933
8

بالاخره و پس از گذشت مدتی از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، گویا قرار است بازماندگان این قانون در آذربایجان‌غربی هم سوار قطار بازنشستگی شوند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، طی روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر در سطح مدیران کل و برخی مدیران ستادی استانداری آذربایجان‌غربی به گوش می‌رسید که این امر بالاخره از سوی شبکه‌های مجازی و منابع غیرموثق نزدیک به افراد درون مجموعه استانداری تایید شد.

* نوبت بازنشسته واقعی برای تغییر هم فرا رسید

اصلی ترین مورد از تغییرات که به زودی در سطح استان رخ خواهد داد، مربوط به تغییر مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی است. مدیرکلی که در آستانه چهلمین سالگرد مدیریتش قرار داشته و به عنوان باسابقه‌ترین مدیر در سطح استانی شناخته می‌شود.

کریم زاده

«اسمعیل کریم‌زاده» که بنا به گفته خود هنوز در دوران جوانی قرار داشته و جز با تصمیم مسئولین ارشد قصد جدایی از صندلی مدیریتی را نداشت، گویا بالاخره تسلیم سرنوشت شده و به این ترتیب زمان خداحافظی وی با خدمت فرا رسید.

بر اساس شنیده‌ها و اخبار غیررسمی منتشر شده در فضای مجازی، رسول جلیلی جایگزین این مدیرکل بازنشسته خواهد بود. جلیلی معاون مدیرکل فعلی و از افراد نزدیک به «نادر قاضی‌پور» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی است.

* مدیرکل پرحاشیه صمت در صف تغییر

مدیرکل بعدی که در صف تغییرات قرار دارد، «جعفرصادق اسکندری» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی است.

اسکندری

اسکندری که جزو اصلاح‌طلبان و فعال حوزه اقتصادی در استان شناخته می‌شود، پس از دوری چند ساله از صندلی مدیرکلی به سبب اذغام سازمان‌های بازرگانی و صنایع و معادن، بار دیگر به این منصب رسیده و این بار در کسوت مدیرکل مجموعه ادغام شده صمت خدمت می‌کند.

اکنون و در شرایطی که مدت کوتاهی از بازنشستگی وی می‌گذرد، گویا زمان خداحافظی قطعی با صندلی مدیریت و خدمت فرا رسیدن و قرار است طی هفته آتی این مدیرکل نیز تکریم شده و جایگزین وی معرفی شود.

اسکندری، برخلاف دوران مدیریتش در دولت‌های سابق، در زمان مدیریت فعلی خود نتوانست آن‌گونه که باید در حوزه فعال‌سازی صنعت، معدن و نیز بازرگانی موفق شود و به این ترتیب حاشیه‌های مختلف را برای خود ساخت.

در ماه‌های اخیر، برخی اخبار در خصوص احتمال برکناری وی به دلیل مسائل مالی رخ داده در مجموعه تحت مدیریتش منتشر شده بود که البته نتیجه آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

* روابط عمومی استانداری، نخستین گزینه برای تغییرات

در میان تغییرات قریب‌الوقوع در سطح مدیران آذربایجان‌غربی، جوان ترین آن‌ها مربوط به مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خواهد بود که بر اساس اخبار غیرموثق قرار است طی روز جاری اتفاق افتاده و «حسام شیرازه محبت» پس از گذراندن دوران مدیریتی از این منصب خداحافظی کند.

شیرازه محبت

شیرازه محبت که به عنوان یکی از اصلی‌ترین مهره‌های اصلاح‌طلبان دوم خردادی آذربایجان‌غربی در کسوت روابط عمومی استانداری خدمت می‌کرد، پس از تغییرات رخ داده در سطوح عالی مدیریتی در استان و به تبع آن تغییر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی، حاشیه‌های بسیاری را متحمل شد و پس از چند ماه بالاخره به دوره تغییر رسید.

شنیده‌ها حاکی از انتصاب «هادی طباطبایی» از مهره‌های اعتدالی و اصلاح‌طلبی به عنوان مسئول روابط عمومی استانداری است که البته این انتصاب هنوز به صورت چراغ خاموش و غیرعادی رخ می‌دهد.

* سابقه تغییرات کوبنده استاندار و لزوم توجه به جایگاه مدیریت در استان

آنچه در طول مدیریت محمد مهدی شهریاری در کسوت استانداری آذربایجان‌غربی دیده شده، تغییر نابهنگام و یک شبه فرمانداران، مدیران و معاونین است که همین امر موجب نارضایتی از اقدامات او شده است.

باید دید که در خصوص مدیران کل یاد شده نیز شرایط قبلی صادق خواهد بود یا این‌بار منزلت و مقام مدیریت افرادی که بیش از ظرفیت خدمتی خود در کسوت مدیریت قرار داشته‌اند حفظ شده و تکریم واقعی از آن‌ها به عمل خواهد آمد؟

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.