قرارگاه‌های اشتغال در کشور ایجاد شود/ مدیران جهادی و انقلابی می توانند در همه عرصه ها، تاثیرگذار باشند/ نباید به سادگی از کنار موضوع اقتصاد و فرهنگ گذشت
۰۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۳۹
شناسه : 260291
13

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز باید قرارگاه های جهادی در هر نقطه از کشور شکل گرفته و با روحیه جهادی جلوی بیکاری را گرفت و از تولید حمایت کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مقام معظم رهبری امسال را به نام سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” نامگذاری کرده اند که این موضوع اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال و حمایت از تولید را چند برابر می کند.

در همین رابطه یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه دشمنان امروز از راه فرهنگ و اقتصاد وارد شده اند و سال هاست مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار می دهند، گفت: متاسفانه مسئولان به سادگی از کنار این موضوعات عبور می کنند در حالی که هر زمان دشمن بتواند فرهنگ ما را به یغما برده و ما را از لحاظ اقتصادی وابسته کند، آن روز به اهداف خود دست می یابد.

مهدی عیسی زاده با تاکید بر اینکه مردم باید نسبت به اظهارات افراد مختلف دقت کنند، چرا که در ایام انتخابات معمولا وعده و وعید زیاد است، اظهار کرد: هر کس اعم از رئیس جمهور، نماینده مجلس، عضو شورا اختیارات خاصی را دارند و مرد آن است که به عمل نشان دهد نه به حرف، همانطور که عمل کردیم و اعمال هرکس گویای حقیقت است.

وی با بیان اینکه شهدا نیز شعار ندادند بلکه عمل کردند، افزود: مسئولان و دولتمردان نیز باید با استفاده از منابعی مانند معدن، نیروی انسانی و… در اختیار داریم، به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: مدیری که جهادی و انقلابی بوده و برای انقلاب دل بسوزاند و حفظ و ارزش های انقلاب اسلامی را بر ارزش های خود و دوستانش ترجیح دهد در هر عرصه ای از مدیریت که باشد، می تواند اثربخش بوده و اثر آن را مردم مشاهده و لمس کنند.

عیسی زاده با بیان اینکه نباید عزت و کرامت مردم را پایمال کرد، گفت: امروز باید قرارگاه های جهادی در هر نقطه از کشور شکل گرفته و با روحیه جهادی جلوی بیکاری را گرفت چرا که اگر اینگونه نباشد باز همان آش است و همان کاسه.

وی با تاکید بر اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد، افزود: باید جلوی ربا، چشم و هم چشمی،پول پرستی و تجملات را گرفت و مسئولان نیز باید ساده زیست و مانند شهید باکری با لباس خاکی و روحیه جهادی بوده تا جامعه پیشرفت کند.

این نماینده مجلس گفت: هرکس که روحیه جهادی داشته باشد از هر جناحی هم که باشد باید دست وی را گرفت و او را تشویق کرد نه اینکه با جناح بازی او را کنار زد.

عیسی زاده هم چنین با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی هم باید با خائنان به مردم و بیت المال برخورد کنند، اظهار کرد: امیدواریم تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع بیکاری و رونق تولید و رفع رکود کارخانجات را شاهد باشیم که امروز متاسفانه می بینیم که بیکاری وجود دارد و هر جا که می روی جوانان بیکار وجود دارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.