قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از عزاداران حسینی بخاطر رعایت مسائل بهداشتی
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
شناسه : 290115
5

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی طی پیامی از مردم این استان بخاطر برگزاری با شکوه مراسمات عزاداری با رعایت مسائل بهداشتی قدردانی کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی با انتشار پیامی از مردم شریف استان بخاطر برگزاری با شکوه مراسمات عزاداری با رعایت مسائل بهداشتی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مؤمن و شریف استان آذربایجان غربی

حماسه عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جلوه ای تمام عیار از رشادت ها، شجاعت ها و ایستادگی هاست که هر ساله حرارت عشق و ارادت عاشقان و دلسوختگان آل الله تصویری از شعائر حسینی را در قاب تاریخ ماندگار می سازد و آموزه های حسینی را در جان و روح مردم نهادینه می سازد.

امسال که عزاداری ها و عرض ارادت ها بخاطر محدودیت های بیماری کرونا رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود، شما مردم خداجو و مؤمن در عمل به منویات مقام معظم رهبری و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا بخوبی ظاهر شده و جلوه ای دیگر از شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتید.

اینجانب بدینوسیله از همه مردم عزیز و مسئولین برگزاری مراسمات و همراهی کم نظیر عزاداران و سوگواران حسینی که برای حفظ سلامتی مردم همه تلاش خود را برای رعایت کامل اصول بهداشتی بکار گرفتند تشکر و قدردانی میکنم و از خداوند متعال میخواهیم به حرمت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای مظلوم کربلا و بواسطه توسلات شما مردم عزیز در این ایام، زمینه ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا و سلامتی کامل برای همه مردم را فراهم نموده و با لطف الهی شاهد برگزاری شایسته مراسمات دینی و مذهبی در ایام پیش رو باشیم.

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.