روحیه بسیجی در تمام عرصه ها می تواند گره از مشکلات بگشاید
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
شناسه : 284929
4

مراسم صبحگاه مشترک و اجرای مرحله پایانی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در میاندوآب امروز با حضور گردانهای بسیجیان برگزار و در آن بر لزوم داشتن روحیه بسیجی تاکید شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم صبحگاه مشترک و اجرای مرحله پایانی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در میاندوآب با بیان اینکه عده ای پس از هشت سال دفاع مقدس گمان می کردند که دیگر بسیج تمام است، اظهار کرد: بسیج تمام شدنی نیست و در 40 سال انقلاب اسلامی نقش مهم و تعیین کننده ای داشته است.

امام جمعه میاندوآب افزود: بسیج یعنی دلی آرام و آماده در تمام دوران، احساس آمیخته با عقلانیت، حرکت و عمل آمیخته با مبنای فکری یعنی عملگرایی که پشت سر آرمانها حرکت کرده و دوستان را شاد و دشمنان را ناامید می کند.

وی با بیان اینکه بسیجی یعنی کسی که همیشه در صحنه حضور دارد، گفت: بسیجی همواره در دفاع از آرمانهای نظام اسلامی آماده بوده و روحیه بسیجی نیز روحیه نشاط، حیات و حرکت است.

حسن زاده با اشاره به اینکه تنها تفکر و روحیه بسیجی می تواند این عظمت بی دریغ را خلق کند، تصریح کرد: باید با روحیه بسیجی و ایثار و هوشیاری و بصیرت به پیش رفت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بسیج و بسیجی تمام محاسبات دشمنان را بر می زند، اظهار کرد: باید با روحیه بسیجی و معنویت و شجاعت و عزت و استقلال و آرمانگرایی به پیش رفت.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید در تمام صحنه ها میدان دار باشند، گفت: بسیج به عنوان سکاندار و هدایتگر جامعه است و می تواند گرههای کور جامعه را بگشاید و باید همیشه در صحنه حضور داشته باشند.

حسن زاده با بیان اینکه اعتماد به روحیه بسیجی در تمام عرصه ها می تواند گره از مشکلات بگشاید، افزود: در تمام میادین سیاسی، نظامی، اقتصادی و… به حضور بسیج نیاز داریم و جوان بسیجی مومن و پابه کار و انقلابی می تواند با قدرت  ایمان و نشاط و جوانی حماسه ساز شود.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: بسیج دلسوز انقلاب و کشور بوده و بدون توقع و چشمداشت در صحنه حاضر است و تلاش می کند و تا زمانی که این نیروی عظیم مردمی حضور دارد، یقینا دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

قدرت نظام جمهوری اسلامی و بسیج، موازنه قدرت در دنیا را به هم زده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه الهی به مردم ایران است، اظهار کرد: بسیج به عنوان حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه امروز تمام دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی تلاش می کنند، گفت: امروز تمام رسانه های دشمن و تمام خناثان جمع شده و برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی تلاش می کنند.

وی افزود: امروز اقشار مختلف مردم با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

پالهنگ تصریح کرد: امروز بسیج و بسیجیان با تمام قدرت و قوا برای دفاع از انقلاب و ولایت با اراده انقلابی و حرکت و روحیه انقلابی در قالب سازماندهی های مختلف و گردانهای مختلف برای صیانت از ولایت و قرآن و نظام و انقلاب در صحنه آمادگی کامل دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه احساس امنیت، از امنیت جدی تر و درک قدرت از قدرت بالاتر است، اظهار کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی و بسیج، موازنه قدرت در دنیا را به هم زده است و در مقابل تهدیدات سخت و نرم با ایمان و اراده الهی و بصیرت و هوشیاری حاضر هستند.

وی افزود: بسیجی انقلابی، ولایتمدار، تکلیف مدار، ایثارگر و باایمان، متعهد و متخصص، دلسوز و مسئولیت پذیر و در تراز انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و به عنوان نیروی ارزشی آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند.

پالهنگ در ادامه اظهار کرد: امروز هشت گردان بیت المقدس و کوثر به همراه اکیپ های خدمات پزشکی و گروههای جهادی در رزمایش مشارکت دارند و آمادگی و صلابت و مردم یاری را به نمایش می گذارند و مایه شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان می شوند.

باید در مقابل دشمنان هوشیار و بصیر بود

هم چنین مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با تاکید بر بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمنان، گفت: امروز دشمنان علیه نظام اسلامی تلاش می کنند و باید در مقابل آنها هوشیار و بصیر بود.

وی افزود: بسیجیان بدون چشمداشتی در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حاضر شده و حماسه ها آفریدند و باید همواره در صحنه باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.