قدرت نظامی ایران، عامل اقتدار کشور و عقب نشینی دشمنان است
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
شناسه : 282986
3

امام جمعه میاندوآب گفت:توان دفاعی کشور به عاملی برای اقتدار کشور تبدیل شده، و دشمنان را با وحشت روبرو کرده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار کرد: قدرت نظامی و دفاعی کشور و آمادگی نیروهای مسلح کشور در ابعاد مختلف، دشمنان را عقب رانده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز به برکت تفکر جهادی و انقلابی نیروهای مسلح ما در زمینه های مختلف و سلاح های نظامی به پیشرفته ترین تکنولوژی ها دست یافته اند، افزود: ساخت انواع موشک، بالگرد، تانک و قایق ها و… در حوزه نظامی و دفاعی و خودکفایی در ساخت انواع تجهیزات نظامی و نیز صادر به 32 کشور جهان به کوری چشم دشمنان از جمله توانمندی های نظامی و دفاعی ایران اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: توان دفاعی کشور به عاملی برای اقتدار کشور تبدیل شده، و دشمنان را با وحشت روبرو کرده است.

حسن زاده اظهار کرد:تمدنی که این انقلاب آفریده، همان تمدن عزتمند و قدرتمندی است که دشمنان در مقابل آن سر خم می کنند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به پیام مقام معظم رهبری به حج امسال اشاره کرد و گفت: بلک واتر ها و داعش ها تروریست هایی هستند که مردم مظلوم را در منطقه به خاک و خون می کشند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: “برائت از مستکبران و در رأس آن آمریکا  به ‌معنی برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی، محکوم کردن کانونهای تروریسم از قبیل داعش و بلک‌واتر آمریکائی، نهیب امت اسلامی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست و پشتیبانان و کمک‌کنندگان آن و محکومیت جنگ‌افروزیهای امریکا و دستیارانش در منطقه‌ حساس غرب آسیا و شمال آفریقا است.”

حسن زاده تصریح کرد: قانون اساسی کشور اسلامی برای همه آحاد مردم و مسئولان واجب الاطاعه است و تخلف و تخطی از قانون اساسی از هیچ کس قابل قبول نیست.

امام جمعه میاندوآب به روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: همه وظیفه داریم به مساجد بها دهیم و برای رونق مساجد تلاش کنیم و این را در نظر داشته باشیم که رونق مساجد، پشت دشمن را به خاک می مالد.

وی با تاکید بر خلوص نیت در اعمال، افزود: اخلاص شرط قبولی اعمال است و برای اینکه عمل مورد قبول باشد باید برای خدا و قربه الی الله باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.