قاچاق سوخت  در منطقه میاندوآب کاهش یافت/110 میلیون لیتر نفتگاز به کردستان عراق صادر شد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۳۰
شناسه : 261395
6

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: بررسی این آمار نشان می دهد که میزان قاچاق فراورده های نفتی در این منطقه نسبت به سال گذشته، 70 درصد کاهش داشته است.

پ
پ

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: با اعزام گرو های گشت مشترک و بازرسی، در سال گذشته نزدیک به 65 هزار لیتر فراورده نفتی قاچاق کشف و پس از طی مراحل  قانونی تحویل انبار نفت شهید مهدی باکری منطقه میاندو آب شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: بررسی این آمار نشان می دهد که میزان قاچاق فراورده های نفتی در این منطقه نسبت به سال گذشته، 70 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: بهره گیری از سامانه های الکترونیکی نظارتی در مرزهای این منطقه واقدامات پیشگیرانه و افزایش کنترل، نظارت بر شبکه توزیع فرآورده های نفتی در سطح جایگاه های مرزی تمرچین (پیرانشهر) وکیله (سردشت)مجاری، عرضه فرآورده های نفتی  مصرف کنندگان عمده جنوب استان آذربایجان غربی شاهد کاهش بسیار محسوس درقاچاق فرآورده های نفتی بوده ایم.

صادقی تصریح کرد: کنترل ونظارت مستمر و بهره گیری از تکنولوژی های نوین در فروش مرزی و تحقق  دولت الکترونیک زمینه سوء استفاده سودجویان و قاچاق فرآورده های نفتی و هم چنین عرضه فرآورده های نفتی خارج از شبکه را بصورت چشمگیری کاهش داده است .

صادقی همکاری و تعامل کلیه ادارات و سازمان های عضو کمسیون را لازمه مبارزه با قاچاق در استان برشمرد و اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری سازمانهای متولی ، قاچاق سوخت در سطح جنوب استان به حداقل رسیده است .

وی از عموم مردم عزیز خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق سامانه پیامکی بشماره 3000817211 در طول 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب هم چنین از صادرات بیش از 110 میلیون فراورده نفتگار به اقلیم کردستان عراق خبر داد و گفت: از نیمه دوم بهمن سال ۹۴ فروش نفت گاز در منطقه میاندوآب آغاز وتا پایان فروردین ماه سال ۹۶ بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال به فروش رفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با داشتن  هشت ناحیه و ۸۸ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی به هشت شهر جنوب استان آذربایجانغربی و شهرستانهای بانه و سقز از استان کردستان ، صادرات فرآورده نفتگاز به کشور عراق نیز به عهده دارد .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.