قاتل متواری پس از ۴ ماه دستگیر شد
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
شناسه : 303441
5
با تلاش پلیس؛ فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از دستگیری قاتل فرد ۴۵ ساله توسط جوان ۱۸ ساله پس از چهار ماه تلاش شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی خبر داد .
پ
پ

سرهنگ “فخرالدین رستم پور  در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت : در پی وقوع یک فقره قتل چهار ماه پیش در شهرستان میاندوآب رسیدگی به موضوع با هماهنگی مقام محترم قضایی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از وقوع حادثه و دریافت خبر عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ عباسپور و پلیس آگاهی در محل وقوع حادثه حاضر موضوع تحت بررسی قرارگرفته سلاح سرد ( چاقوی ) متعلق به قاتل در محل جرم کشف و تحویل مقامات قضایی شد.

وی اظهار کرد: در ادامه نیز فرد ضارب ۱۸ ساله را با اقدامات اطلاعاتی و فنی شناسایی و در نهایت پس از گذشت چهار ماه از زمان وقوع حادثه در شهرستان تبریز دستگیر و جهت سیر مراحل قضایی به انتظامی شهرستان میاندوآب دلالت گردید .

رستم پور با اشاره به اینکه، فرد قاتل در بازجویی اولیه اعتراف داشته بدلیل اختلاف خانوادگی دیرینه با همدیگر درگیر و وی را از ناحیه شکم با چاقو مجروح و متاسفانه بر اثر خونریزی زیاد منجر به فوت وی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.