فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفت‌کش
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
شناسه : 319593
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سنگین نفت‌کش با عابر پیاده در این شهر منجر به فوت یک نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: صبح امروز به دنبال اعلام حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در بلوار شهید باکری میاندوآب نرسیده به سه‌راهی شاهین‌دژ روی داده بود، برخورد خودروی سنگین نفت‌کش با عابر پیاده منجر به فوت یک نفر شده بود.

محمدی با اشاره به همکاری مردم، آتش‌نشانی و نیروهای امدادی در عملیات امداد و نجات در این حادثه، گفت: جسد فرد فوت شده که یک مرد سالخورده بود، پس از رهایی از زیر لاستیک این خودرو توسط عوامل آتش‌نشانی به گلشن زهرا (س) انتقال یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و عابران پیاده امری ضروری است.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه ضمن توصیه به عابران پیاده برای رعایت اصول مراقبتی در عبور از خیابان؛ به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.