فوتبال میاندوآب از افراد بی برنامه ضربه دیده/ توجه به تیم های پایه از اولویت های هیئت فوتبال است
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
شناسه : 297047
11
رئیس هیئت فوتبال میاندوآب : باقرنژاد گفت: فوتبال میاندوآب را کسانی تضعیف کرده اند که نه دانش فنی فوتبال داشته اند نه برنامه ای برای توسعه.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، مصطفی باقرنژاد در گفت وگو با خبرنگاران در میاندوآب با بیان اینکه فوتبال یک ورزش پرطرفدار است که با اقتصاد و سیاست در جامعه عجین شده است، اظهار کرد: برخی در فضای مجازی می گویند فوتبال میاندوآب ضعیف است در حالی که این ضعیف در تمام شهرهای آذربایجان غربی وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب با اشاره به اینکه برخلاف برخی منتقدان بنده از بعد فنی به مسائل فوتبال نگاه می کنم، گفت: بنده یک فرد فوتبالی هستم و از سال ۵۶ در فوتبال به عنوان‌ یک ورزشکار حضور داشته و تمام مدارج فوتبالی را از سنین نوجوانی شروع و طی کرده ام و به جرات می گویم که میاندوآب به عنوان یک ستاره درخشان در شناسنامه فوتبال استان می درخشد.

وی با اشاره به برخی مباحث در مورد فوتبال میاندوآب در فضای مجازی، افزود: فوتبال میاندوآب را کسانی تضعیف کرده اند که نه دانش فنی فوتبال داشته اند نه برنامه ای برای توسعه.

باقرنژاد تصریح کرد: بنده زمانی که هئیت فوتبال را برای نخستین بار تحویل گرفتم، حتی جایی برای هیئت نداشتیم و چون در آن زمان رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش بودم، در همان اتاق امورات هئیت را نیز انجام می دادیم تا اینکه مکان فعلی هئیت را تحویل گرفته و اسکان یافتیم.

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب افزود: بنده هیئت فوتبال را در دوره اول مسئولیت با دو تیم لیگ برتری استان و چهار تیم  لیگ دسته یک استان و ۲ تیم فوتسال شناسنامه دار تحویل داده بودم ولی اکنون که به چه وضعیتی در آمده است؟

وی با بیان اینکه اعضای هیئت فعلی هر کدام می توانند یک رئیس هیئت باشند و همه باتجربه؛ پرانرژی و با برنامه و بدون توقع کارها را پیش می برند، گفت: فوتبال میاندوآب رو به بهبودی است و یک نکته هم مورد توجه باشد که باید امکانات و موقعیت زمانی را سنجید و سپس اظهار نظر کرد.

باقرنژاد به آسیب شناسی فوتبال در میاندوآب اشاره و اظهار کرد: بر این اساس فوتبال را در میاندوآب به سمت فوتبال پایه می بریم.

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب با بیان اینکه تمام اسناد مالی هئیت های قبلی و هئیت فعلی نیز مشخص و موجود است، افزود: همه هزینه ها و در آمدها شفاف و مشخص است.

وی تصریح کرد: بنده در هشت سالی که در هیئت فوتبال نبودم، در هیچ کجا پشت سر مسئولان وقت هیئت صحبت نکرده و سهم خواهی نیز نکرده ام بلکه برعکس همیشه پشتیبان بودم.

باقرنژاد با بیان اینکه بحث اسپانسرینگ یکی از مشکلات اساسی است، اظهار کرد: در سایر شهرها، ارگان هایی مانند شهرداری وارد کار شده و حمایت می کنند ولی ما به دنبال اسپانسر هستیم.

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب هم چنین از بازسازی و مرمت استادیوم آزادی خبر داد و به استادیوم پنج هزار نفری اشاره کرد و گفت: در زمانی که پول بود وعده استادیوم ۱۵ هزار نفری می دادند ولی حتی برای پنج هزار نفری هم کاری انجام ندادند.

وی تصریح کرد: اکنون با پیگیری از طریق نماینده مردم در مجلس و اداره کل تلاش داریم تا استادیوم پنج هزار نفری در ردیف بودجه سال آینده بیاید تا بتوانیم کار احداث آن را شروع کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.