فعالیت ۴۲ هیئت ورزشی در میاندوآب
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 312385
4
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب خبر داد: رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب 42 هیئت ورزشی با حدود پنج هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارند.
پ
پ

امیر محمدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به فعالیت هیئت‌های ورزشی مختلف در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب ۴۲ هیئت ورزشی با حدود پنج هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال اعزام به مسابقات ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و جشنواره‌های ورزشی متنوعی در شهرستان اجرا شده است، افزود: بیش از ۸۵ برنامه فرهنگی، ۹ جشنواره ورزشی، ۱۴ همایش ورزشی و ۳۵ مراسم تجلیل برای ورزشکاران و جوانان در میاندوآب برگزار شده است.

وی به اعزام ورزشکاران توسط هیئت‌های ورزشی به مسابقات مختلف جهانی، آسیایی، کشوری و استانی اشاره کرد و گفت: در شش‌ماهه نخست امسال یک مورد اعزام به مسابقات آسیایی، دو مورد اعزام به مسابقات بین‌المللی، ۴۷ مورد اعزام به مسابقات کشوری و ۴۰ مورد اعزام به مسابقات استانی در دو بخش آقایان و بانوان داشته‌ایم.

محمدیان تصریح کرد: هم چنین در شش‌ماهه نخست امسال ۱۵ مورد در بخش آقایان و یک مورد در بخش بانوان شاهد دعوت به تیم ملی بوده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار کرد: ورزشکاران اعزامی از میاندوآب در مسابقات بین‌المللی ۱۹ مقام، مسابقات کشوری ۳۲ مقام و در مسابقات استانی ۳۶ مقام کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال دو ورزشکار میاندوآبی به مسابقات جهانی اعزام شده‌اند، افزود: ورزشکاران اعزام شده موفق به کسب دو مقام در مسابقات جهانی شده‌اند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.