فعالیت ۳۸۰ مرکز نیکوکاری در آذربایجان‌غربی
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۱
شناسه : 306818
1
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی خبر داد: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در سطح استان 380 مرکز نیکوکاری وجود دارد که 26 مرکز آن در شهرستان میاندوآب قرار دارد.
پ
پ

رضا مهرافروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه ضیافت افطار خیرین در میاندوآب، اظهار کرد: در سطح استان ۳۸۰ مرکز نیکوکاری وجود دارد که ۲۶ مرکز آن در شهرستان میاندوآب قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی افزود: مراکز نیکوکاری و خیرین همواره یار و یاور کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمک‌رسانی و دستگیری از نیازمندان بوده اند.

وی گفت: مراکز نیکوکاری مجموعه های مردمی هستند که توسط مردم خیر و نوعدوست اداره می شوند و منجر به افزایش سطح مشارکت‌های مردمی این نهاد در راستای کمک به محرومان و محرویمت زدایی شده است.

مهرافزور تصریح کرد: سال گذشته۶۶۰ میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شده که ۳۸۰ میلیارد تومان آن توسط مراکز نیکوکاری بوده است که نشان می دهد ۶۰ درصد کل کمک‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در زمینه جمع آوری کمک های مردمی که توسط مراکز نیکوکاری، شاهد افزایش ۱۲۰ درصدی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل بودیم که در این راستا نیز از خیرین و نیکوکاران عزیز نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.