فعالیت 20 گروه جهادی برای ضدعفونی و گندزدایی در میاندوآب/ سپاه و بسیج آماده هرگونه پشتیبانی از حوزه سلامت است
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
شناسه : 287440
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سپاه  و بسیج آماده هرگونه کمک رسانی به حوزه بهداشت و درمان اعم از اجرا، آموزش، گندزدایی و اعزام نیرو هستیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در جلسه کنترل ‌و پیشگیری از ویروس کرونا ضمن تقدیر و تشکر از خدمات جهادی مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و پرستاران و پزشکان در میاندوآب گفت: سپاه شهرستان میاندوآب تمام قد در کنار مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب میباشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: تاکنون در مورد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 800 سی دی آموزشی، 800 جزوه آموزشی، 850 لیتر مواد ضد عفونی کنند، 10 هزار جفت انواع دستکش، 400 بسته معیشتی برای خانوارهای کم برخوردار توزیع شده است.

وی اظهار کرد: 20 گروه جهادی برای ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر و روستا بصورت شبانه فعال بوده و هزاران نفر از بسیجیان نیز در این راستا اعلام آمادگی کرده اند.

پالهنگ با تاکید بر اینکه باید در خصوص کنترل ورودی های شهرستان میاندوآب تمهیداتی اندیشیده شود، تصریح کرد: بسیج اصناف باید وارد عمل شده و برخی مغازه ها باید تعطیل و با احتکار کنندگان با قاطعیت برخورد شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سپاه  و بسیج آماده هرگونه کمک رسانی به حوزه بهداشت و درمان اعم از اجرا، آموزش، گندزدایی و اعزام نیرو هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این جلسه گفت: ازدحام مردم در خیابان های اصلی شهر و از انتشار رو به افزایش بیماری کرونا در بین آحاد مردم شهرستان جای نگرانی دارد.

سهراب حیدری افزود: افرادی که هیچ گونه علایم بیماری ندارند ولی با این بیماری درگیر هستند می توانند به عنوان ناقل عمل نموده و اطرافیان خود را درگیر نمایند.

وی اظهار کرد: شورای اداری و شورای تامین شهرستان باید هر چه سریعتر وارد عمل شده و با تعطیلی برخی مغازه ها از انتشار بیماری در شهرستان جلوگیری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: برای جلوگیری از انتشار سریع بیماری کرونا باید همه نهادها و ادارات شهرستان اقدامات و تصمیمات عاجلی در خصوص در خانه ماندن همشهریان انجام نماید.

حیدری تصریح کرد: افزادی که با ایجاد شایعه و متشنج و نا آرام نمودن افکار عمومی باعث وحدت شکنی می شوند خائن به کشور هستند و با این دسته افراد باید به شدت و قاطعانه برخورد شود.

حیدری هم چنین از تلاشهای تمامی پرسنل بهداشت و درمان بخصوص پرستاران ایثارگر میاندوآب نهایت تشکر را نمود.

در ادامه جلسه غفاری رئیس مرکز بهداشت شهرستان در خصوص مفاد تفاهم نامه فی مابین شبکه بهداشت و درمان و سپاه میاندوآب توضیخاتی ارائه و مشکلات و درخواستهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان را بیان کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.