فعالیت ۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در میاندوآب/ ۳ هزار سالمند میاندوآبی واکسن کرونا دریافت کردند
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۴
شناسه : 294368
12
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: فرآیند واکسیناسیون در شش مرکز درمانی با سرعت بالا در حال اجراست و به منظور رفاه حال مردم یک مکان هم به صورت تجمیعی در روزهای آینده به این منظور اختصاص می‌یابد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی میاندوآب، اظهار کرد :اعمال محدودیت‌ها برای کنترل موج چهارم کرونا با همکاری مردم واقعا تاثیرگذار بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود:‌ در روزهای گذشته وضعیت شهرستان فراتر از حالت قرمز بود ولی اکنون روند بستری‌ها کاهش یافته و امیدواریم این روند و همکاری مردم در روزهای آینده نیز ادامه ‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از دو هزار و ۹۱۵ نفر از سالمندان ۷۵ سال به بالا در این شهرستان واکسن کرونا تزریق شده‌است، گفت: از این تعداد دو هزار و ۴۰۰ نفر افراد ۸۰ سال به بالا هستند.

حیدری تصریح کرد: از آغاز روند واکسیناسیون گروه‌های سنی ۷۵ سال به بالا نیز تاکنون ۵۱۵ نفر  واکسن دریافت کرده اند.

وی گفت: فرآیند واکسیناسیون در شش مرکز درمانی با سرعت بالا در حال اجراست و به منظور رفاه حال مردم یک مکان هم به صورت تجمیعی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی و دایمی این شهرستان در روزهای آینده به این منظور اختصاص می‌یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ بیان کرد: علاوه‌بر این‌ واکسیناسیون، جانبازان، بیماران خاص، دیالیزی، سرطانی و پاکبانان شهرداری هم انجام گرفته و همچنین بیماران ام‌اس و گروه غسالان نیز بزودی واکسینه می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.