فعالیت ۴۰۰ هیئت عزاداری و ۳۰۰ مداح در میاندوآب/۲۰۰ مبلغ به مساجد شهری و روستایی در ماه محرم  اعزام می شوند
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
شناسه : 301664
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: امسال بیش از 200 نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد درایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اعزام شده و کار تبلیغ را انجام می دهند.
پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل نجفیان در گفت و گو با زرین خبر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته در ماه محرم امسال ۲۰۰ نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق برای تبلیغ اعزام می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود:  روحانیون اعزامی درقالب طرح هجرت از مراکز تبلیغی حوزه علمیه  قم و نیز روحانیون مستقر در منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ هیئت عزداری در میاندوآب فعالیت دارند، گفت: هم چنین ۳۰۰ مداح نیز در میاندوآب در حال فعالیت هستند.

نجفیان تصریح کرد: همایش توجیهی مسئولان هیئت ها و نیز علما و مبلغان اعزامی به مساجد قبل از ماه محرم برگزار شده و انتظار داریم تا دسته جات عزاداری، ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، موارد اعلام شده در همایش توجیهی را به جد رعایت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع)، پاسخ به شبهات و سوالات جوانان و نوجوانان، امیدآفرینی در راستای جهاد تبیین و بیان معارف و احکام دینی از جمله برنامه های روحانیون و مبلغان اعزامی به مساجد در این ایام است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.