فعالیت ۲۴ مرکز واکسیناسیون کووید۱۹ در شهرستان میاندوآب  
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
شناسه : 296048
8
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب خبر داد: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از راه اندزی 24 مرکز واکسیناسیون کووید 19 به صورت تجمیعی و پایگاهی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: واکسیناسیون گروه های هدف و رده های سنی طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب در مراکز منتخب نیز در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه روند تزریق واکسن کووید ۱۹ از دقت خوبی برخوردار بوده و خوشبختانه این مرحله از واکسیناسیون، به نحو احسن در حال انجام است، افزود: برای جلوگیری از ازدحام شهروندان و تسریع در روند واکسیناسیون، ۲۴ مرکز واکسیناسیون برای شهرستان میاندوآب در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: مراکز چهارگانه تجمعیی واکسیناسیون شامل مرکز تجمیعی واکسیناسیون “شهید محلاتی” در روبه روی ترمینال ارومیه، در محوطه مجتمع پذیرایی لاله، مرکز تجمیعی “نمایشگاه بین المللی”،‌ مرکز تجمیعی بیمارستان عباسی، پایگاه تجمیعی فرهنگیان (مخصوص فرهنگیان) واقع در خیابان شهدا هستند.

حیدری تصریح کرد: در کنار چهار مرکز تجمیعی، ۲۰ مرکز واکسیناسیون دیگر نیز در  پایگاه‌های باروق،‌ چهاربرج، گوگ تپه، للکلو، نختالو، چالخاماز، حاج‌حسن،‌ تک‌آغاج، سرچنار، سوگلی‌تپه،‌ شبیلو،‌ مظفرآباد، فسندوز، اوچ تپه، داش‌تپه‌، بکتاش، مرکز شماره یک شهری و روستایی ۲۲ بهمن، مرکز شماره ۲ روستایی قره‌ورن، مرکز شماره پنج دانش و پایگاه معلم در خیابان شهدای جنوبی خدمات واکسیناسیون کرونا را انجام می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه از راه ان اری مراکز تجمیعی واکسیناسیون استقبال می کنیم، افزود: شبکه بهداشت و درمان میاندوآب آمادگی کامل برای پوشش حداکثری واکسیناسیون را دارد و بر همین اساس از راه‌اندازی هر نوع مرکز تجمیعی واکسیناسیون و گسترش فضای فیزیکی، استقبال می‌کنیم.

حیدری در ادامه با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تصریح کرد:  برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت عزیزان خود لازم است تا از هرگونه ساده انگاری و عادی انگاری شرایط خودداری کرده و شهروندان همچنان دستورالعمل های بهداشتی را حفظ کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.