فعالیت ۲۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در میاندوآب
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۲
شناسه : 299195
7
مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب ۲۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند.
پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۱۸ اسفند، اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب ۲۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند.

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب با بیان اینکه این شهرستان بدلیل دارا بودن نقاط قوت در حوزه های فرهنگی، مذهبی و قرآنی؛ قطب فرهنگی استان می تواند باشد، افزود: کانون های فرهنگی، هنری مساجد با وظایف و اهداف مشخص در مساجد فعال شده و با جذب نوجوانان و جوانان سبب احیای کارکردهای فرهنگی هنری در مساجد شده اند.

وی گفت: هم اکنون ۱۲ کتابخانه مسجدی زیر نظر کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب در سطح مساجد شهری و روستایی فعالیت دارند.

قنبری با بیان اینکه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در خط مقدم جنگ نرم به ویژه در عرصه فضای مجازی فعالیت دارند، تصریح کرد:  کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند، مسجد را تبدیل به پایگاه قدرتمندی کرده که جوابگوی بسیاری از آرمان خواهی های مردمان مومن به ویژه قشر پویای جامعه یعنی جوانان شده و از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب با اشاره به اقدامات انجام گرفته طی امسال در کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان، اظهار کرد: اجرای ویژه برنامه های مناسبتی، اجرای رویداد ملی فهما و طرح های مختلف، توزیع گوشت قربانی در چهار مرحله و بسته های معیشتی ، برگزاری نشست های دورهمی و هم اندیشی در موضوعات مختلف، برگزاری کارگاهها و محافل انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مناسبت ها و مراسمات فرهنگی از جمله این برنامه ها هستند.

وی گفت: ان شاءالله بتوانیم در سال ۱۴۰۱ با سر لوحه قرار دادن فرامین رهبری بیش از پیش در پیشبرد برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد خدمت کرده و انجام وظیفه نماییم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.