فعالیت ۱۲۵۳ کانون فرهنگی، هنری مساجد در آذربایجان غربی
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
شناسه : 304889
2
مدیر کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی خبر داد: مدیر کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 253 کانون فرهنگی، هنری در مساجد سطح استان فعال بوده و حدود 18 هزار نوجوان و جوان را تحت پوشش قرار می دهند.
پ
پ

محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی زرین خبر در میاندوآب، اظهار کرد: در سطح استان یک هزار و ۲۵۳ کانون فرهنگی، هنری مساجد فعال بوده و حدود ۱۸ هزار نوجوان و جوان را تحت پوشش قرار داده اند.

مدیر کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: حدود یک سوم مساجد سطح استان مجوز ایجاد کانون گرفته اند و در این زمینه نیز برخی شهرستان ها اشباع شده و تلاش داریم با تثبیت این وضعیت و ایجاد کانون های جدید به فعالیت خود ادامه می دهیم.

وی با اشاره به سطح بندی کانون های فرهنگی، هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی، هنری مساجد در سه سطح یک، دو و سه بر اساس فعالیت سطح بندی شده اند و در این زمینه نیز تلاش و برنامه ریزی ما بر این است تا با برگزاری دوره های آموزشی و توانمندسازی مدیران کانون ها در راستای تقویت، ارتقا سطح و فعال سازی آنها قدم بردایم.

رضایی با بیان اینکه کرونا سبب تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه های فرهنگی شد و لذا باید تلاش کنیم تا در راستای اعتلای فرهنگ ناب مساجد قدم برداریم، تصریح کرد: تثبیت، کیفیت بخشی و عمق بخشی برنامه های فرهنگی در مساجد به ویژه در مناطق محروم از جمله اولویت های کاری ما بویژه در سال آینده است.

مدیر کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری همایش مدیران کانون ها در میاندوآب، افزود: پس از دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مداحان تصمیم گرفتیم به عنوان ستاد کانون های فرهنگی مساجد و فعال در مسائل فرهنگی چراغ اول را روشن کنیم و همایشی را ترتیب دهیم و به تبیین مواضع جهاد تبیین بپردازیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.