فعاليت 22 سردخانه نگهداري محصولات كشاورزي در میاندوآب
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۴۲
شناسه : 285789
4

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت:  22  واحد سردخانه با ظرفیت 80 هزار تن و سه کارگاه صنایع تبدیلی میوه خشک در سطح شهرستان  فعال هستند.

پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب یکی از قطب های مهم کشاورزی بوده و نزدیک به 50 درصد مردم شهرستان ساکن روستا بوده و اقتصاد و گردش مالی شهرستان وابسته به بخش کشاورزی است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه سالیانه بیش از 50 نوع محصول در این شهرستان تولید می شود، گفت: میاندوآب دارای ۸۲  هزار هکتار اراضی کشاورزی است که بیش از ۱۲ هزار هکتار از این اراضی باغی و بقیه زراعی است.

وی با اشاره به تولید بیش از 950 هزار تن محصولات کشاورزی در میاندوآب، افزود: سیب و انگور عمده ترین محصولات باغی و گندم، جو، چغندرقند و یونجه محصولات زراعی عمده این شهرستان هستند.

دیانتی به ظرفیت سردخانه ای برای انبار محصولات باغی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: برای انبارداری محصولات باغی 22  واحد سردخانه با ظرفیت 80 هزار تن و سه کارگاه صنایع تبدیلی میوه خشک در سطح شهرستان  فعال بوده و یک واحد میوه خشک کنی نیز در حال احداث است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.