فضای رقابت به رفاقت تبدیل شود/ با اتحاد و همدلی می توان شهر و کشور را به سمت توسعه برد/ در سیاست الهی، هدف وسیله را توجیه نمی کند
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
شناسه : 261881
4

امام جمعه میاندوآب گفت: باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و همدل و همزبان بودن را فراموش نکرده و دست در دست هم داده و شهر و کشور خود را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرق سیاست الهی با شیطانی اظهار کرد: در سیاست شیطانی هدف وسیله را توجیه می کند ولی در سیاست الهی اینگونه نبوده و هدف وسیله را توجیه نمی کند.

وی افزود: امروز طرفداران سیاست شیطانی کسانی هستند که داعش و امثال آن را که وحشی ترین انسان ها هستند تقویت می کنند تا به هدف خود برسند و یا در هشت سال جنگ تحمیلی آمریکایی ها و اروپایی ها به صدام علیه ایران کمک کرده و با بمب های شیمیایی وی را تجهیز کردند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به عقد قرارداد تسلیحاتی ترامپ با عربستان، گفت: این افراد می خواهند با کمک سیاست های شیطانی با مسلمانان مقابله کنند و مسلمانان را به خاک و خون بکشند.

حسن زاده تصریح کرد: طرفداران این سیاست شیطانی کسانی هستند که خود عامل بمباران شیمیایی در حلبچه بوده ولی خود داعیه دار حقوق بشر می شوند.

وی گفت: سیاست و رفتار حضرت علی(ع) در جنگ های صفین و خیبر و نوع حکومت داری امیرالمومنین(ع) نمونه ای از سیاست الهی هستند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید تقوای سیاسی داشت، اظهار کرد: باید مراقب باشیم تا شیطان در ما نفوذ نکند و سیاست ما سیاست الهی و رحمانی باشد.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه انگیزی هستند، افزود: امروز در موقعیت جنگ احزاب هستیم و دشمنان و جبهه کفر به صورت یکپارچه و متحد در مقابل جبهه حق و اسلام صف آرایی کرده اند و لذا باید مراقب و هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و همدل و همزبان بودن را فراموش نکرده و دست در دست هم داده و شهر و کشور خود را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهیم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید بر قانونمداری در جامعه، اظهار کرد: عمل به قانون از هرج و مرج در جامعه جلوگیری می کند و همه باید مطیع قانون بوده و تابع باشند که این موضوع همان  تقوای سیاسی است.

حسن زاده با تبریک به رئیس جمهور منتخب و هم چنین اعضای منتخب شورای شهر، گفت: به شوراهای دور چهارم هم که زحمت کشیدند خسته نباشد و به منتخبان تبریک می گوییم و آنچه که مهم است این است که باید تقابل ها و رقابت های دوران انتخابات به رفاقت تبدیل شوند.

وی با تاکید بر رعایت انصاف در قضاوت ها، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی که پیروز واقعی انتخابات بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.