فسادستیزی قوه قضائیه باید ادامه دار باشد/ منتخبان پاسخ اعتماد مردم را با کار جهادی بدهند
۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 294934
11
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: قوه قضائیه بعد از حجت الاسلام رئیسی هم باید همین گونه بالنده و مقتدر به راه و فعالیت خود ادامه دهد و با فساد و مفسدان به شدت برخورد کند.
پ
پ

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود دشمنان را مایوس کردند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به حضور ۹۱ درصدی مردم بخش مرحمت آباد  در پای صندوق های رای، افزود: مردم با این حضور خود نشان دادند که پشتیبان نظام هستند و باید به این غیرت و صلابت شما مردم فهیم و بصیر که با حضور باشکوه و انتخاب درست خود دشمنان را مأیوس کردید، آفرین گفت و قدردان بود.

وی  گفت: امید هست منتخبان مردم به اعتماد مردم پاسخی در خور شایستگی این حضور بدهند و در راه آبادانی کشورمان و منطقه جهاد گونه تلاش کنند.

جلالی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله بهشتی، تصریح کرد: هر حادثه ای در طول تاریخ انقلاب باعث بیداری ملت ایران شد و درخت انقلاب نیز به خون شهیدان آبیاری شده و به درخت تنومندی تبدیل نمود.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه آنچه از دادگاه اسلامی در کشور اسلامی انتظار می رود ، عدالت قضایی است که به حق قضاوت کنند، افزود: قوه قضائیه بعد از حجت الاسلام رئیسی هم باید همین گونه بالنده و مقتدر به راه و فعالیت خود ادامه دهد و با فساد و مفسدان به شدت برخورد کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.