فروش 15 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز از مرزهای تمرچین وکیله/ مصرف C.N.Gدر منطقه میاندوآب 2 درصد افزایش یافت
۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۳۲
شناسه : 260539
10

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: سال گذشته 15 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز از مرزهای تمرچین پیرانشهر وکیله سردشت به فروش رفته است که از این بابت  مبلغ 141 میلیارد  ریال درامد عاید دولت شده است.

پ
پ

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به میزان مصرف فرآورده های نفتی در سال گذشته در این منطقه، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع 299 میلیون لیتر بنزین سوپر و معمولی در این منطقه مصرف شده که نسبت به سال ماقبل آن 3/3 درصد افزایش داشته است.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه سال گذشته در این منطقه 322 میلیون لیتر نفتگاز مصرف شده است، افزود: این میزان بر اساس آمار نسبت به سال ماقبل آن، 4/5 درصد کاهش را داشته است.

وی گفت: هم چنین سال گذشته 266 میلیون لیتر نفت سفید با 6/5 درصد کاهش و 43 میلیون لیتر نفت کوره با 24 درصد افزایش را در منطقه میاندوآب شاهد بودیم.

صادقی به توزیع 157 میلیون مترمکعب سی ان جی در مجاری عرضه تحت پوشش اشاره و تصریح کرد: مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب، نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش داشته است.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به دلایل افزایش و کاهش مصرف فراورده های نفتی و سوختی در این منطقه اشاره و اظهار کرد: اجرای طرح پیمایش بخش حمل و نقل، لغو طرح سوختگیری باک پر درمرز تمرچین و تبدیل سوخت مصرف کنندگان عمده به گاز طبیعی از جمله دلایل کاهش مصرف نفت گاز در این منطقه است.

وی افزود: گازکشی منازل خانوارها و بازنگری کالابرگ ها از جمله دلایل اصلی کاهش مصرف نفت سفید و ذخیره فرآورده برای سوخت دوم  در کارخانه قند نقده ، پیرانشهر و سیمان کاوان بوکان را از جمله دلایل افزایش مصرف نفت کوره می توان عنوان کرد.

صادقی به درآمد 141 میلیاردریالی از محل فروش فرآورده نفتگاز در مرزهای تمرچین و کیله اشاره کرد و گفت: سال گذشته 15 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز از مرزهای تمرچین پیرانشهر وکیله سردشت به فروش رفته است که از این بابت  مبلغ 141 میلیارد  ریال درامد عاید دولت شده است.

گفتنی است منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 89 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و700هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی  و CNGبه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.