فروش یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال سوخت در مرزهای جنوب آذربایجان غربی
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
شناسه : 297715
7
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب خبر داد؛

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: فروش مرزی فرآورده های نفتی در منطقه میاندوآب به بیش از یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال رسید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید جواد فیض حسینی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدید ازجایگاه های مرزی تحت پوشش این منطقه، گفت: درهشت ماه نخست امسال، درراستای جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی وبا کنترل باک و فروش نفتگاز و بنزین در جایگاههای مرزی مستقر در تمرچین پیرانشهر و کیله سردشت، بیش از یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال فرآورده های نفتی شامل نفتگاز و بنزین به فروش رفته است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به فعالیت دو باب جایگاه مرزی تمرچین پیرانشهر وکیله سردشت در جنوب آذربایجان غربی، افزود: روزانه بیش از ۴۵۰ کامیون سنگین در این دو بازارچه مرزی تردد می نمایند .

وی با بیان این که  بیشترین میزان فروش مربوط به مرز تمرچین پیرانشهر است، گفت: درآمد حاصل از فروش این مقدار فرآورده های نفتی،در هشت ماه نخست امسال به حساب خزانه دولت واریز شده است .

منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و۱۰۳باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی CNG،وظیفه سوخت رسانی به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را به‌ عهده دارد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.