فرماندار و فرمانده سپاه از اجرای طرح شهید سلیمانی در میاندوآب بازدید کردند
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
شناسه : 292079
4

فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب از اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در این شهر بازدید کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت فرماندار و سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب از محل اجرای طرح محور شهید سلیمانی در کوی وکیل کندی این شهرستان بازدید کردند.

طرح محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا و شناسایی مبتلایان در کوی وکیل کندی با مشارکت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سه شهری شهید باکری اجرا می شود.

مشارکت مردم عامل اساسی قطع زنجیره شیوع کرونا است

فرماندار میاندوآب در این بازدید گفت: قرارگاه شهید سلیمانی در راستای اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در سطح شهرستان تشکیل شده است.

حسام شیرازه محبت اظهار کرد: در این راستا طبق دستورالعمل تیم های حمایتی و مراقبتی تشکیل شده و در راستای فرهنگ سازی در محلات گام برمی داریم.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم عامل اساسی قطع زنجیره شیوع کرونا است، افزود: اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی به منظور کنترل و کاهش ابتلا به بیماری کرونا با مشارکت گسترده بسیج، شبکه بهداشت،هلال احمر، کمیته امداد، شهرداری و خیرین در حال انجام است.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد:در این طرح ارائه مراقبت‌ها و خدمات ضروری بهداشتی از طریق حضوری و غیر حضوری، شناسایی زودهنگام بیماری و پاسخ سریع به آن، قرنطینه خانگی و مراقبت از گروه‌های در معرض آسیب و مشارکت در درمان سرپایی انجام می‌شود و امیدواریم با همکاری تمام آحاد جامعه در رعایت پروتکل های بهداشتی در آینده ای نزدیک شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری منحوس باشیم.

طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا در میاندوآب اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز گفت: مجموعه بسیج و سپاه در کنار وزارت بهداشت و سایر ارگانهای ذی ربط از جمله هلال احمر و شهرداری و… در قالب طرح شهید سلیمانی و در راستای آگاهی بخشی، بیماریابی، آموزش و قرنطینه و ارائه کمک های لازم به بیماران قدم برمی دارد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با اشاره به اینکه تمام پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در قالب این طرح، در جهت ارائه آموزش های لازم و مرتبط با کرونا در نقاط مختلف شهر اقدام می کنند، افزود: طرح شهید سلیمانی با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، کاهش تعداد بستری ها و فوتی ها و با همکاری سپاه وبسیج و شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری ودستگاه متولی در شهرستان باجدیت اجرا می‌شود و قطعا اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

پالهنگ با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در راستای کمک به مجموعه کادر درمان و سلامت قدم برداریم، افزود: طرح شهید سلیمانی در اصل پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین افراد جامعه است که در آن همکاری بسیج محله محور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین اظهار کرد: چندین جلسه هماهنگی در راستای اجرای این طرح در سطح شهرستان، ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج؛ تشکیل شده و حوزه ها و پایگاههای مقاومت از آمادگی برای اجرای این طرح برخوردارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.