13 آبان، موعد پاسخ آتشین ملت به آمریکا و یاوه گویی های ترامپ/ میاندوآبی ها از حماسه استکبار ستیزی می گویند
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
شناسه : 267647
4

نسل امروز نیز با همان روحیه انقلابی دیروز در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستادگی کرده و امسال نیز بار دیگر در 13 آبان، نفرت و کینه انقلابی ایرانیان از آمریکای جنایتکار و ام الفساد به نمایش می گذارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، روز 13 آبان در تقویم کشورمان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

در این روز سه واقعه تاریخی مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 اتفاق افتاده است تا نام 13 آبان برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شود.

اهمیت این روز در تاریخ کشورمان سبب شده تا همه ساله در روز 13 آبان دانش آموزان و دانشجویان در پیش قراول اقشار مختالف مردم در سراسر کشور، راهپیمایی برگزار کرده و در این روز استکبار ستیزی خود را به دنیا نشان دهند.

استکبار ستیزی یکی از شاخصه ها اصلی کشور ما در دنیا است و همواره در 38 سال گذشته ملت و نظام اسلامی در مقابل زورگویی های دشمنان و استکبار جهانی ایستاده و با حضور خود در صحنه، توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند.

در این میان نسل امروز نیز با همان روحیه انقلابی دیروز در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستادگی کرده و راه پرفروغ انقلاب اسلامی را ادامه می دهد و امسال نیز بار دیگر در 13 آبانی که ویژگی‌ها و جایگاه خاص خود را داشته و عده‌ای که تا سال گذشته نسبت به آمریکا خوشبین بودند، نسبت به بی‌اعتمادی به آمریکا به یقین رسیده اند، نفرت و کینه انقلابی ایرانیان از آمریکای جنایتکار و ام الفساد به نمایش در خواهد آمد و ملت شجاع، همیشه در صحنه، مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی  با شعارهای با صلابت “مرگ بر آمریکا” ماهیت ضد استکباری خود را به وضوح به دنیا نشان خواهند داد.

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ترامپ و کشورهای اروپایی را مایوس می کند

در این زمینه امام جمعه میاندوآب در گفت و گویی که با اروم نیوز داشته است، با اشاره به جایگاه ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان تسخیر لانه جاسوسی و روز شروع مبارزه با استکبار جهانی بوده وروز اتحادجوانان و نوجوانان و دانشجویان و هم افزایی در مقابل اسکتبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده حضور مردم همیشه پرشور و قابل توجه دانسته و گفته است: حتی مردم جلوتر از مسئولان در حرکت  هستند و همیشه پای انقلاب هستند نو جوانان و جوانان دانش آموزان و دانشجویان همیشه پای انقلاب هستند و این رو در تمام صحنه ها نشان داده اند و این جوابی برای دهن کجی های کشورهایی اروپایی و ترامپ است و حضور مردم نقشه های آنان را نقش برآب میکند.

وی، با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه ها اظهار امیدواری کرده و افزود: هر زمانی که یاوه گویی دشمنان بیشتر می شود حضور مردم بیشتر  شده واکنون هم هر چقدر که به راهپیمایی نزدیک می شویم یاوه گویی های آنان زیاد می شود و این انگیزه مردم رابرای شرکت در راهپیمایی را افزایش می دهد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین گفت: امسال هم مثل سال های گذشته مردم تمام قدرت خود را در مشت های خود جمع کرده و بر علیه آمریکا و سردمداران آمریکا حرکت می کنند و یقینا این در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد.

13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

امام جمعه چهاربرج هم در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از مردم  برای  حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، گفت: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

حجت الاسلام آذرپنداراظهار کرد: مردم ما همواره نشان داده اند که در مقابل دشمنان ایستاده و مشت محکمی بر دهان آنان می زنند.

شعار مرگ بر آمریکا تا پایان سلطه‌گری آمریکا ادامه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، گفت: روز 13 آبان حماسه ای است که ماهیت و نیّت شوم و پلید آمریکای جنایتکار و شیطان صفت را بر ملا کرد و پای آمریکایی زالو صفت را از خاک پاک میهن عزیزمان کوتاه کرد و استقلال و آزادی عزتمندانه را توسط دانشجویان با بصیرت و ولایی به ارمغان آورد.

حجت الاسلام حیدر کوثری با بیان اینکه 13 آبان راه انقلاب را برای همیشه روشن ساخت، گفت: 13 آبان نشان داد که راه ما راه سرخ حضرت سیدالشهداء(ع) و شعار ما « هیاتَ مِنَ الذِّلةِ » و زندگی با عزت و دوری از ذلت و مقابله با زورگویی های مستکبرین است.

وی با تاکید بر اینکه ما در هیچ برهه ای مسیر خود را تغییر نخواهیم داد، تصریح کرد: شعار مبارزه با استکبار جهانی «مرگ بر آمریکا» را تا سرنگونی حکومت طاغونیان ادامه خواهیم داد.

اما در کنار مسئولان، اقشار مختلف مردم نیز از حضور پرشور و حماسی در این راهپیمایی سخن گفتند.

افراسیاب

آمریکا هنوز هم شیطان بزرگ و در راس استکبار جهانی بوده و مبارزه با استکبار هدف اصلی ماست، ما تا آخرایستاده ایم و با اقتدا به رهبر فرزانه خود با شعار کوبنده مرگ برآمریکا راه امام عزیز و شهدای انقلاب راتداوم می بخشیم.

یوسفی

ما ملت همیشه درصحنه با پیروی از رهبرفرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) باتمام توان فریاد می کشیم مرگ برآمریکا، مرگ  براستکبارجهانی و مرگ برسیاستهای آمریکا.

مقدم

بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مرگ برامریکاعبادت است و باعنایت به اینکه حضرت امام(ره) هم رهبر وهم مرجع تقلید بودند، بنابراین ترک آن جایز نیست.

وحیدی

ملت در 13 آبان، پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامچ می دهد و با شعار رسا و محکم خواهیم گفت که: “مرگ بر آمریکا”، چون  خوی استکبار، قلدری، تجاوز، قتل وغارت را همیشه همراه خود دارد.

محمدی

هر چه بدی و شر در طول عمر انقلاب اسلامی وجود دارد و هر ضرری که به کشور ما رسیده از ناحیه آن شیطان بزرگ بوده و حتی این خیانت ها از هفتاد سال پیش نیز از آن استکبار به ما رسیده است و اکنون نیز ترامپ یاوه گویی می کند و ما بار دیگر در راهپیمایی باشکوه 13 آبان “استکبار ستیزی” خود را نشان داده و ملت پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ خواهد داد.

رحیم پور

مرور تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی جنایت های بی شمار آمریکا را مشاهده می کنیم و تا عمر داریم از یادمان نمی رود هر جنایت که یادمان می افتد با تمام وجود می گوییم مرگ بر آمریکا.

آری، ملت همیشه در صحنه و استکبار ستیز ایران در 13 آبان امسال باز خواهند گفت که ای آمریکا جنایتکار مرگت باد و این را بدانند که به فرموده امام راحل(ره)، ملت ما هر چه فریاد دارد بر سر آمریکا خواهد زد تا آمریکای جنایتکار از دست ملت ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.