فتنه ۹۶ سخت تر  و پیچیده تر از فتنه۸۸ بود/ بصیرت مردم و اتحاد حول محور ولایت، فتنه دشمن را خنثی کرد/ شورای انقلاب فرهنگی نباید دچار روزمرگی شود/ حقوق نجومی بگیر ذخیره طاغوت است نه ذخیره انقلاب
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
شناسه : 270473
8

امام جمعه میاندوآب گفت:  فتنه ۹۶ سخت تر از فتنه۸۸ بود که دشمنان تمام قدرت خود را به کار گرفتند ولی اتحاد و انسجام و همدلی مردم و مسئولان حول محور ولایت سبب شد تا فتنه ۹۶ زودتر خنثی شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به درس های فتنه ۹۶ ، اظهار کرد: انقلابی بصیر به این موضوع آگاه است که دشمن دائم در حال توطئه بوده و هیچگاه دست از توطئه بر نمی دارد و لذا فرد انقلابی و بصیر نباید غفلت کرده و خواب بماند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در فتنه ۹۶ همه دشمنان اعم از استکبار جهانی، منافقین، آمریکار، رژیم صهیونیستی و آل سعود با پول های کثیف و دشمنان ما در داخل و خارج کشور دست به کار شدند، گفت: هرگاه نظام اسلامی در عرصه مهمی به دستاوردها و افتخاری دست یافتنه است، همان زمان دشمنان دست به کار شده و به دنبال توطئه بوده اند و این فتنه اخیر نیز بعد از پیروزی جبهه مقاومت و ناکامی دشمنان در دست یابی به اهدافشان در منطقه، بوجود آمد، همانگونه که فتنه۸۸ بعد از حضور ۴۰ میلیونی در پای صندوق های رای بوجود آمد.

وی با تاکید بر بصیرت و هوشیاری در مقابل فتنه انگیزی ها و توطئه های دشمنان، افزود: این فتنه نشان داد که ما هنوز هم دشمن داریم و آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقین فراری که تا بن دندان مسلح هستند، دشمن مردم، نظام و انقلاب بوده و دشمن همیشه به دنبال توطئه بوده و می خواهد به اهداف خود دست یابد.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با بیان اینکه فتنه ۹۶ سخت تر از فتنه۸۸ بود، اظهار کرد: اهمیت همبستگی و یکپارچگی ملی در خنثی کردن فتنه ها یکی از درس ها و عبرت های فتنه ۹۶ بود.

امام جمعه میاندوآب افزود: در فتنه ۸۸ متاسفانه برخی بصیرت نداشته و برای مدتی نتوانستند اتحاد و انسجام حول محور ولایت ایجاد کنند و همین امر سبب ادامه فتنه ۸۸ شد که در حماسه ۹دی با حضور مردم خنثی شد ولی در فتنه ۹۶ دشمنان تمام قدرت خود را به کار گرفتند ولی اتحاد و انسجام و همدلی مردم و مسئولان حول محور ولایت سبب شد تا فتنه ۹۶ زودتر خنثی شود.

حسن زاده با اشاره به بی اعتبار بودن منابع رسانه ای دشمن اشاره و تصریح کرد: دشمن در فتنه ۹۶ با امپراطوری رسانه ای خود به دنبال کشته سازی، انتشار عکس ها و فیلم های دروغین و سیاه نمایی علیه نظام و انقلاب بود که چندین مورد در این باره دستش رو شد و متاسفانه عده ای بی بصیرت و ناآگاه نیز به حرف دشمن گوش می کنند و لذا مردم باید نسبت به این گونه موارد هوشیار باشند.

وی به نقش مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی در مقابله با تهدیدات دشمن اشاره و عنوان کرد:  مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده و ولایتمداری و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب نشان داده اند.

امام جمعه میاندوآب با توصیه به شورای انقلاب فرهنگی برای اینکه نظام به رشد و تعالی برسد، اظهار کرد: شورای انقلاب فرهنگی نباید دچار روزمرگی شود و اگر می خواهد این انقلاب به سرمنزل مقصود برسد و منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تحقق یابد، باید برنامه ریزی کند تا برنامه ها و توطئه های دشمنان خنثی شود و دشمنان مایوس شده و دوستان شاد شوند.

وی با اشاره به سالروز فرار شاه خائن و با بیان تفاوت حکومت اسلامی با حکومت طاغوت، افزود: در حکومت اسلامی برخلاف حکومت طاغوت که همه به فکر خود و اطرافیانشان بوده و جیب خود و اطرافیانشان را پر می کردند، باید مردم را راضی کرد.

خطیب نماز جمعه میاندوآب تصریح کرد: اگر در حکومت اسلامی نیز عده ای به فکر خود و اطرافیانشان باشند، باید جلوی آنها را گرفت و قوه قضائیه در مقابل اینها بایستد.

حسن زاده با اشاره به موضوع حقوق های نجومی و با بیان اینکه برخورد با نجومی بگیران و خائنان از خواسته های مقام معظم رهبری و مردم بود، گفت: من به شخصه نشنیده ام که کسی در این باره محاکمه شود و متاسفانه فردی که ماهانه ۵۶ میلیون تومان حقوق می گیرد را ذخیره انقلاب می نامند در حالی که وی ذخیره طاغوت است نه ذخیره انقلاب.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه خطر درون بیشتر از بیرون است، افزود: باید بدون حاشیه و جنجال سازی این افراد را محاکمه کرد و حکومت اسلامی نیز در واقع مدافع مردم و مظلومان در مقابل ظالمان است تا حق به حقدار برسد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه ۹۶ از اعتراضات مردم برای دفاع از حق و حقوق خود، سواستفاده کرد،افزود: خدا لعنت کند به دشمنان خارجی و داخلی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقان که از اعتراضات به حق مردم در قبال حقوق خود سواستفاده کرده و راهپیمایی و تجمعات مسالمت آمیز را به فتنه و اغتشاش تبدیل کردند.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با بیان اینکه حق خواهی، حق مردم است، تصریح کرد: در حکومت اسلامی مردم حق دارند به صورت مسالمت آمیز حرف خود را بزنند و مسئولان نیز وظیفه دارند تا پاسخگو باشند.

وی اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولان در سطوح مختلف کشوری، استانی و شهرستانی باید همیشه در خدمت مردم باشند و مردم نیز باید متوجه باشند که راه خود را همانگونه که در گذشته از منافقین جدا کرده اند؛ از مخالفان نظام و انقلاب و منافقین و آشوبگران جدا کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: مردم برای این انقلاب، جوانان خود را فدا کرده اند و هزاران شهید داده اند و این اقتدار نظام همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، به برکت خون شهیدان است.

حسن زاده با تقدیر و تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) و به ویژه نیروی مقتدر نیروی انتظامی با آرامش مردم را هدایت کردند و در این باره تقدیر و تشکر را داریم.

امام جمعه میاندوآب با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید یونس امانی، افزود: میاندوآبی نشان دادند که انقلابی هستند و مردم میاندوآب با حضور پرشکوه خود باردیگر سبب آبرو و عزت برای میاندوآب شدند.

وی با دعوت از مردم برای دستگیری از نیازمندان، اظهار کرد: هر کس در خانه خود وسیله ای اعم از پوشاک و… دارد که قابل استفاده بوده و می شود آن را به دیگری هدیه کرد، به مراکز نیکوکاری تحویل دهد تا توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در اختیار نیازمندان و مستضعفان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.