فتح خرمشهر معادلات نظامی و سیاسی جهان را برهم زد
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
شناسه : 308366
6
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: با آزادسازی خرمشهر علاوه بر برهم‌خوردن معادلات نظامی و سیاسی جهان، تأثیرگذاری ایران اسلامی نیز در دنیا روشن شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در مراسم گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر؛ روز ایثار، مقاومت و پیروزی، اظهار کرد: صدام باهدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و با پشتیبانی دنیای استکبار دست به تهاجم نظامی علیه ایران زده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که مورد حمایت استکبار جهانی نیز بود، ایستادند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس، گفت: نصرت الهی نیز شامل حال رزمندگان اسلام شد و خرمشهر باقدرت و صلابت آزاد شد.

پیری با بیان اینکه فتح خرمشهر، تمام معادلات نظامی و سیاسی جهان را بر هم زد، تصریح کرد: با آزادسازی خرمشهر علاوه بر برهم‌خوردن معادلات نظامی و سیاسی جهان، تأثیرگذاری ایران اسلامی نیز در دنیا روشن شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «ان تنصرالله ینصرکم» و ما تحقق این وعده الهی است را در خرمشهر و در دوران دفاع مقدس دیدیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند که خرمشهرها نیز در پیش داریم که باید فتح شوند، اظهار کرد: وعده الهی؛ حکومت صالحان بر روی زمین است و ان شالله باصلابت و روحیه انقلابی و مردمی و تاسی از امدادهای غیبی در راه فتح خرمشهرها قدم برخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.