فتح خرمشهر، فرمول و استراتژی برای پیروزی در سایر عرصه هاست
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
شناسه : 288537
4

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: فتح خرمشهر یک فرمول برای سایر عرصه هاست و قطعا فرمول و استراتژی مقاومت و فتح خرمشهر در موضوع قدس و فلسطین نیز با پیروزی مردم فلسطین محقق خواهد شد.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیات در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: روز جهانی قدس،روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و روز اسلام است و با وجود اینکه امسال راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، مردم در فضای مجازی دوباره فریاد حمایت از فلسطین سردادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: مردم در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و آوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی قدس شریف را در فضای مجازی به خوبی فریاد زدند.

وی با بیان اینکه توطئه آمریکایی ها در معامله قرن محقق نخواهد شد، اظهار کرد: ملت ایران فلسطین و قدس را در معامله آمریکا با حکام عربی تنها نخواهند گذاشت.

نجفیان تصریح کرد: تا زمانی که اسلام و کفر، حق و باطل و استکبار است، مبارزه ادامه دارد و روز قدس، تنها روز فلسطین نیست بلکه روز مبارزه با استکبار و روز دفاع از اسلام است.

وی هم چنین با اشاره به سالروز حماسه فتح خرمشهر، تصریح کرد: فتح خرمشهر یک فرمول برای سایر عرصه هاست و قطعا فرمول و استراتژی مقاومت و فتح خرمشهر در موضوع قدس و فلسطین نیز با پیروزی مردم فلسطین محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.