فتح خرمشهر، اقتدار انقلاب اسلامی را برای دشمنان نمایان ساخت
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
شناسه : 308371
2
نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فتح خرمشهر، اقتدار و اراده نظام اسلامی را بر دشمنان تحمیل کرد و دشمنان را که در مقابل نظام اسلامی صف‌آرایی کرده بودند در هم شکست.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد و این بهترین و کامل‌ترین تعبیر در مورد خرمشهر است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: فتح خرمشهر نقطه قوت در تاریخ دفاع مقدس به شمار می‌رود که بعد از آن دشمنان به قدرت، استقامت و پایداری و پایمردی مردان نبرد و رزمندگان اسلام پی بردند.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر، معادلات جنگ را عوض کرد و سرآغازی بر پیروزی‌های نظام اسلامی شد، گفت: فتح خرمشهر، اقتدار و اراده نظام اسلامی را بر دشمنان تحمیل کرد و دشمنان را که در مقابل نظام اسلامی صف‌آرایی کرده بودند در هم شکست.

عیسی زاده با بیان اینکه فتح خرمشهر سبب ایجاد اعتمادبه‌نفس بیشتر در جبهه‌ها و بین رزمندگان اسلام شد، تصریح کرد: فتح خرمشهر در واقع نقطه عطفی در پیروزی نظام جمهوری اسلامی در میدان‌های نبرد بود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت و امید به نصرت الهی از رموز فتح خرمشهر بود، افزود: اگر به خدا و امدادهای غیبی باور داشته باشیم و با توکل بر خدا در مقابل دشمنان مقاومت کنیم، به پیروزی می‌رسیم، همان گونه که در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر به پیروزی رسیدیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه امروز باید از خرمشهر درس بگیریم و در عرصه اقتصادی و سایر عرصه‌ها خرمشهرها را فتح کنیم، اظهار کرد: باید در عرصه‌های اقتصادی، ایجاد اشتغال و دیگر عرصه‌ها هم عملیات بزرگ بیت‌المقدس‌ها را تکرار کرده و سنگرها را فتح و امید را در جامعه تزریق کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.