غفلت از مسائل فرهنگی آسیب جدی به جامعه می‌زند
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
شناسه : 303035
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: مسئله فرهنگ، موضوع مهمی بوده که نباید از آن غلفت شود و برای هر فعالیت و موضوعی باید یک پیوست فرهنگی تعریف کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در میاندوآب با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی، اظهار کرد: برای هر موضوع و کاری باید یک پیوست فرهنگی تعریف کرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن روی مسائل فرهنگی برنامه ریزی می کند، افزود: در مسائل فرهنگی حتی یک سخن نیز تاثیرگذار است و لذا نباید از این موضوع غفلت کرد.

وی به اهمیت اخلاق در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: باید در کنار علم آموزی، مسائل اخلاقی و تربیتی نیز مدنظر قرار گیرد و به آن توجه فراوان شود.

حسن زاده تصریح کرد: امروز خود کشورهای اروپایی اعتراف می کنند که در مسائل عمرانی پیشرفت کرده اند اما در اخلاق نه و به این نتیجه رسیده اند که باید در مسائل اخلاقی نیز کار کنند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر برگزاری مداوم و برنامه ریزی شده جلسات درس اخلاق در سطح شهرستان، اظهار کرد: باید در کنار مسائل عمران و آبادانی، به مسئله اخلاق نیز توجه کنیم و از آن غافل نشویم.

وی با اشاره به اینکه حتی یک نماد و المان نیز در مسئله فرهنگ سازی تاثیرگذار است، گفت: با المان های شهری در زمینه فرهنگ سازی می شود اقدامات خوبی انجام داد و لذا مسئولان این موضوع را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.